Unconfigured Ad
Collapse
valg av fuelhelikopter
Collapse
X
-
Nå har du kjøpt heli, så det er vel ikke så aktuelt lenger.... Men hvis du vurderte T-rex pga. 2 grader ekstra pitch, så tror jeg du like godt kan se på andre helier med en gang, f.eks MA sine, eller JR Vibe.
For å si det enkelt, de 2 gradene merker ikke/har en ikke bruk for før en er skikkelig god.
Men grattis med nytt heli
En ting til: du skriver ingenting om du behersker nose- og side-in, samt 8-tall, hvis ikke så bør du øve en del på det, den vanligste grunnen til kræsj hos nybegynnere (les: meg) er at heliet får en orientering du ikke hadde tenkt, som en ikke behersker, og da kommer bakken fort.Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
nose in og sånn er ikke noe problem. Det behersker jeg ganske greit. Vet ikke hvor mye 2 grader vil si egentlig i pitch. Skal visst på +/-10 på raptor uten problem. Og på mini titan har jeg +/-11 og det holder lenge egentlig. Vet ikke om jeg vil lære 3d eller ikke senere.Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.Comment
-
da er raptoren kommet i hus og alt ser helt perfekt ut. Klødde meg litt i hode før jeg fant ut med litt hjelp at det var en rev max på den. Og 2 i 1 regulator. Blir vel satt opp og testet ganske snart vil jeg tro. Kommer mere informasjon nærmere.Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.Comment
-
Elefun selger et Titan conversion kit til 995,- men det har aldri fristet meg.
Tror blandt annet bommen er litt lengre så du kan bruke litt lengre rotorblader.
Men om det har så mye si vet jeg ikke.
Den til 4000 ser ut til å ha det rette av motor, gyro og servoer.
Men nå er den solgt...arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment