Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heli eller fly til å begynne med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Thinnthinn
    Som ihuga "trekors"-pilot er dette nesten som å banne i kirken, MEN:
    Jeg vil tro det er lettere å gå rett på heli hvis det er DET du EGENLIG vil fly! Ja, det er vanskeligere, men har du nok timer bak simulatoren samt dyktig hjelp til gjennomgang, oppsett og test-flyging bør det ikke være så avsindig vanskelig. (Joda, jeg har vært innom hjulvisper jeg og...).
    Enig med Thinnthinn...

    Alt ser lekende lett ut i simulatoren kan bli fort annerledes enn du forventer hvis du ikke kontaker og få hjelp av heli-instruktører som kan få sjekket din fremtidige helikopter.

    Det er lov å drømme, men opplevelsen må bli opplevd en gang i livet..

    Jens Eirik

    Comment


    • #17
      Re: Takker for så manger svar så fort=)

      Originally posted by jønsrud
      Henvendte meg til de på Hamar og snakket litt rundt det, og fikk tips om å ta meg en tur ut til ilseng, siden ildsjelene fra hamar og omegn holdt til der.
      Er det noen faste dager det er aktivitet der, eller er det kun når folk føler for?
      Til info: Jeg bor på Løten og jobber på Hamar. Vi er 4 aktive "piloter" der. Du har tatt kontakt med feil "ilsjeler"

      Originally posted by jønsrud
      De hadde en "nybegynner-pakke" på hobby foretningen i hamar, til ca 8000 hvis jeg ikke husker helt feil.
      Er det noen som har noe kjennskap til denne, og om det eventuelt er den jeg bør begynne med?
      Nå bør jeg gå litt stille i dørene men jeg anbefaler deg ikke den pakken... Sa jeg det???

      Originally posted by jønsrud
      Domenet er parkert - Webhuset er for lengst lagt til blant favorittene og er flittig brukt =) Flott side!
      Takker så masse!

      Send meg en mail med telefonnummeret ditt så kan vi møtes på stripa for en prat om simulator, innkjøp av utstyr og titte på litt flyging :P

      theodor@modellhelikopter.no
      Theodor Bastberget

      Airplanes are for people who can't fly helicopters!
      http://www.modellhelikopter.no

      Comment

      Working...
      X