Unconfigured Ad

Collapse

Deler til T-REX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif Sverre
    • Jun 2010
    • 146

Deler til T-REX

Hei! Dere får unnskylde min uvitenhet ...men når det gjelder deler til T-REX 600E/550E, så ser jeg at både RCPRO og ELEFUN har lager. Men på f.eks. RCPRO er det nesten utallige sider med deler til T-REX, men de ligger blandet sammen...alle T-REX deler. For og finne det man skal ha uten og måtte titte gjennom alle sider, er det ikke mulig og skrive inn f.eks. dele nummer? Hvor handler dere deler, om dere skulle hatt de i går
  • arhennie
    • Mar 2008
    • 4316

Om jeg trenger deler i går så handler jeg hos Elefun. Som østlending er det raskest. Men trenger jeg mere forsøker jeg å finne en som har alt jeg trenger på lager så jeg slipper å betale frakt så mange ganger. Ellers er det jo fint å ha litt greier på lager så slipper en bli bakkefast pga småuhell. Eventuelt ha med deg 2-3 heli på stripa for å helgardere

Å søke opp delene går greit det. Men har opplevd på T-rex at manualen har kjørt med andre delenr enn hva jeg finner i nettbutikkene. Ikke sånn at du får opp feil del. De var totalt forskjellig. JR Vibe også måtte jeg kutte ut første siffer i delenr for å kunne søke opp delene. Ellers kan det være greit å surfe gjennom også i tilfelle delen du er ute etter er erstattet med en oppgradert del med et annet nr.
    arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

Comment

• jonny
      • Sep 2010
      • 710

På rcpro kan du lete opp den aktuelle modellen og trykke på "reservedeler" fanen. Men tror ikke det fungerer på alle.
      ---------------------------------------------
      Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
      Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
      Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
      Mikado logo 600 3D Vbar
      Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

Comment

• RCpro
        Forhandler
        • Dec 2005
        • 293

De fleste reservedeler som er sortert på modeller finner dere i boksen som heter "Reservedeler" nederst til høyre på førsteside.
        Der finner dere lister på alle de modeller som vi til nå har klart å sortere ut deler til, og fler blir det etterhvert.
        Enklere kan det vel ikke bli
        Emil Nilsen
        www.rcpro.no

Comment

• Leif Sverre
          • Jun 2010
          • 146

......neeeeei....enklere kan det vel kanskje ikke bli. Men har en uvane og ikke se nederst til høyre ....der var den gitt....sukk...litt flaut, siden jeg har brukt den siden noen ganger. Takk takk

Var innom elefun, og må si at den "partfinder"-kartet var en fin fin sak.

Comment

Working...