Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei! Dere får unnskylde min uvitenhet ...men når det gjelder deler til T-REX 600E/550E, så ser jeg at både RCPRO og ELEFUN har lager. Men på f.eks. RCPRO er det nesten utallige sider med deler til T-REX, men de ligger blandet sammen...alle T-REX deler. For og finne det man skal ha uten og måtte titte gjennom alle sider, er det ikke mulig og skrive inn f.eks. dele nummer? Hvor handler dere deler, om dere skulle hatt de i går
Om jeg trenger deler i går så handler jeg hos Elefun. Som østlending er det raskest. Men trenger jeg mere forsøker jeg å finne en som har alt jeg trenger på lager så jeg slipper å betale frakt så mange ganger. Ellers er det jo fint å ha litt greier på lager så slipper en bli bakkefast pga småuhell. Eventuelt ha med deg 2-3 heli på stripa for å helgardere
Å søke opp delene går greit det. Men har opplevd på T-rex at manualen har kjørt med andre delenr enn hva jeg finner i nettbutikkene. Ikke sånn at du får opp feil del. De var totalt forskjellig. JR Vibe også måtte jeg kutte ut første siffer i delenr for å kunne søke opp delene. Ellers kan det være greit å surfe gjennom også i tilfelle delen du er ute etter er erstattet med en oppgradert del med et annet nr.
De fleste reservedeler som er sortert på modeller finner dere i boksen som heter "Reservedeler" nederst til høyre på førsteside.
Der finner dere lister på alle de modeller som vi til nå har klart å sortere ut deler til, og fler blir det etterhvert.
Enklere kan det vel ikke bli
......neeeeei....enklere kan det vel kanskje ikke bli. Men har en uvane og ikke se nederst til høyre ....der var den gitt....sukk...litt flaut, siden jeg har brukt den siden noen ganger. Takk takk
Var innom elefun, og må si at den "partfinder"-kartet var en fin fin sak.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment