Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blade 300x m/ AR7200BX BeastX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Villig til å dele de innstillingene du følte ble mest riktig. Er i startgropa selv med samme heli. Flyr mcpx bl fra før, men er fortsatt nybegynner.
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

    Comment


    • #92
      Originally posted by Premium2006 View Post
      Villig til å dele de innstillingene du følte ble mest riktig. Er i startgropa selv med samme heli. Flyr mcpx bl fra før, men er fortsatt nybegynner.
      Mener du her hvilke settinger som jeg har på Blade300x eler Mcpx BL ? Selv har jeg begge modellene men har kun oppsett til DX7 som jeg bruker.
      Audun Johnsrud
      Nittedal - HMFK

      * Flyr divserse planker og noen visper.
      En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

      Comment


      • #93
        Mener settings til 300x. Du har vel erfart fra starten av, og hva bruker du/liker best?

        Kim
        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

        Comment


        • #94
          Originally posted by Premium2006 View Post
          Mener settings til 300x. Du har vel erfart fra starten av, og hva bruker du/liker best?

          Kim
          Kommer tilbake med en komplett liste over alle setningene jeg kjører, men i forhold til tabellen i manualen har jeg gjort en del på Expo verdiene og throttle kurven da jeg bruker karbonfiber blader..,
          Audun Johnsrud
          Nittedal - HMFK

          * Flyr divserse planker og noen visper.
          En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

          Comment


          • #95
            Har du hatt noen erfaringer med dårlige servoer eller ramme. Leser at det er et must å stive av ramma på denne,samt bytte haleservo og hovedblader til carbon. Har du gjort noe av dette? eventuelt hvilke deler har du byttet(merke og modell) og hvorfor??
            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

            Comment


            • #96
              Start med og lese tråden fra starten, så får du svar på hvorfor carbon blader er et bare må ha på denne modellen. Videre har jeg byttet haleblader til noen orange så det ble lettere og se den i lufta.

              Har byttet alle servoer og halebommen 2 ganger, samt mange av delene i og rundt hoved rotoren pga skilt blir ofte nødvendig etter at man går i bakken pga pilot feil en gang i blant..

              Jeg har byttet deler og fortsatt kjørt på standard oppsett, bytter du noe fra plast og over til aluminium osv blir bare skaden neste gang et annet sted og som oftest blir det dyrere og dyrere og reparere...

              Men er enig at de originale servoene på denne modellen ikke har lang levetid pga plast tannhjulene har lett i stykker ved et uhell.
              Har reparert noen med og bytte til nye tannhjul sett kr 25 men det er så pirkejobb på jeg betaler heller 180kr for en nye servo hver gang en er utslitt...

              Ja sammen er nok litt myk i det deg har sett at klage videoer på nettet men den påvirker ikke min flyvning så jeg enda ikke har kommet langt på pilot karrieren..
              Audun Johnsrud
              Nittedal - HMFK

              * Flyr divserse planker og noen visper.
              En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

              Comment


              • #97
                Takker for svar! har du noen innstillinger å dele?
                trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                Comment


                • #98
                  ny canopy til 300x.

                  Flyr egentlig med stock innstillinger for dx8. Syns expo på rundt 20 funker bra.
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment

                  Working...
                  X