Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brukt hirobo nitroheli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Grattulerer med kjøp! Hold oss oppdatert i denne tråden da om hvordan det går for deg Likte fargeskjemaet ditt veldig godt! Har det røde og blå på min nå, men har en ny canopy og et decalsett med samme skjema som deg hengende i hobbyrommet! Jeg startet opp min ista og duverden som den 50n gikk, var jo reine sveitsiske urverket Helt til chlutchen kila seg... Så da bar det inn på hobbyrommet for å ta ut den, noe som resulterte i at jeg klarte å runde settskruen som holder starteradapteret -.- Har en aldri så liten plan med et modifisert baufilblad og en flattrekker imorgen, men er styggredd jeg må borre den opp... Har ikke grisepikk heller! :/ Noen som har en ide om hvorfor clutchen helt uten videre satte seg? Noe jeg har gjort feil?

    Comment


    • #62
      Takk Jeg gleder meg til å få startet det Det er en stund siden det har vært i luften, så jeg tenkte bytte litt fuel ledninger og litt gasser rens først. Er super gira på dette her Lykke til med clutchen!

      Comment


      • #63
        Er det noe nytt flyfreaken? Fått sett noe mer på clutchen? Selv venter jeg på fuel og starterforlenger fra Elefun. Regner med at det kommer på Tirsdag. Da regner jeg med at jeg prøver å starte mitt

        Comment


        • #64
          Jada, er litt nytt! Cluchen slapp etter å ha stått litt, så har skrudd det sammen, men er litt nervøs for å prøve om clutchen bare er sånn halveis god! Har også bytta haleservo til Align DS620, fått tak i begge Sceadu manualene og montert decaler etter at jeg oppdaterte noe sist her Tenkte jeg skulle prøve en ny start imårra, kanskje også løfte det av bakken om alt er som det skal

          Comment


          • #65
            Glemte å si at jeg fikk manualene av Larsem her på forumet og at det var han jeg kjøpte haleservoen av også, så tusen takk for hjelpa! Legger ved noen bilder av Sceadu'n med decalene montert! Disse var helt grusome å montere, uansett hvor mye såpevann jeg brukte var de umulige å ha med å gjøre. Limet ville knapt sitte der det var kurver. Det ble spesiellt ille forran på canopyen, men samma det, har en canopy til og et nytt decalsett som sagt så! Katten på bildet heter forøverig Maverick, om noen kjenner igjen det navnet ^^
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Kan jeg klippe av klypene på starteren og lodde på en deans-kontakt og bruke 4S bateri istedenfor det motorsykkelbateriet som fulgte med?

              Comment


              • #67
                Jeg har gjort det med min. Funket greit det. Men det er vel ingen garanti for hvor lenge starteren holder.
                Etter hvert kjøpte jeg Align sin starter som er litt snillere.
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment


                • #68
                  Den starteren er en del år uansett så da gjør jeg det!

                  Comment


                  • #69
                    Den kan bli litt brutal for enveis lagre vinterstid. Om det blir problem (dvs om den slurer i lageret) kan du jo forsøke med 3s og se om det blir bedre da.
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Flyfreaken View Post
                      Kan jeg klippe av klypene på starteren og lodde på en deans-kontakt og bruke 4S bateri istedenfor det motorsykkelbateriet som fulgte med?
                      ja det er ikke noe prob, jeg kjørte 6s på min sulivan starter da blei den hysterisk
                      BOOMA Intelliswitch

                      Odd A Eriksen

                      Comment


                      • #71
                        Har bare 4S for hånden om dagen så prøver med det! Er nok uansett bedre enn drillen jeg starta det med sist! x) Tenkte jeg skulle teste det i kveld om ikke leksene tar alt for mye tid.... Men samme tanken hadde jeg jo igår også x)

                        Comment


                        • #72
                          Når jeg tenker meg om var vel problemet med sluring bare på 90. De er mye tyngre å dra i gang. Uansett kun tema om modellen har stått ute lenge nok til å bli kald.

                          Brukte som sagt 4s selv også så kjør på
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • #73
                            Okei nå må jeg bare starte en GAMMEL tråd, hvordan har det gått?

                            Comment


                            • #74
                              Siste jeg så til den, så lå den til salgs som jomfru....
                              Tom I. Arntsen

                              Comment

                              Working...
                              X