Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny med heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ny med heli

    Originally posted by Flyfreaken View Post
    Nå har ikke jeg veldig mye erfaring når det kommer til heli, men en liten grunnregel du kan benytte deg av er at det å kjøpe litt dyrere er mest sannsynelig billigere i lengden! Lærte den leksa når jeg begynte med fly!
    Også et veldig bra tips som flyfreaken gir her.

    Det vil være billigere med 450 i lengden. Uten tvil.

    Comment


    • #77
      Headrc har jo deler til 300x og de er ganske så billig!
      Goblin 500 Ikon
      Blade 230S
      Spektrum DX7

      Comment


      • #78
        Har funnet ut at jeg kjøper meg en blade 300X, den er billigere enn trex og har med AR7200BX! Neste heliet er jeg sikker på at blir en 450 Pro eller en 500 Tusen takk for hjelp dere!
        Goblin 500 Ikon
        Blade 230S
        Spektrum DX7

        Comment


        • #79
          Ny med heli

          Originally posted by ErikMeidell View Post
          Har funnet ut at jeg kjøper meg en blade 300X, den er billigere enn trex og har med AR7200BX! Neste heliet er jeg sikker på at blir en 450 Pro eller en 500 Tusen takk for hjelp dere!
          Når 300'en ligger i tusen knas så flytter du bare ar7200 over på din nye 450/500 også er du superhappy
          Bare husk å hold oss oppdatert om hvordan det går. Og gjerne video av maiden med 300
          T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

          Comment


          • #80
            Originally posted by Bergen80 View Post
            Når 300'en ligger i tusen knas så flytter du bare ar7200 over på din nye 450/500 også er du superhappy
            Bare husk å hold oss oppdatert om hvordan det går. Og gjerne video av maiden med 300
            Akkurat det jeg tenkte Jeg kommer nok til å spørre litt angående oppsett på radio når den blir kjøpt! Du bor jo i bergen så når jeg får til litt kan vi vel ta en tur? Har en kompis som har lyst å begynne også
            Goblin 500 Ikon
            Blade 230S
            Spektrum DX7

            Comment


            • #81
              Ny med heli

              Originally posted by ErikMeidell View Post
              Akkurat det jeg tenkte Jeg kommer nok til å spørre litt angående oppsett på radio når den blir kjøpt! Du bor jo i bergen så når jeg får til litt kan vi vel ta en tur? Har en kompis som har lyst å begynne også
              For all del men jeg har 3 barn og er nok ikke på langt nær så fleksibel mtp tid. Vi er jo på Stend med jevne mellomrom så kult om du dukker opp der hvis du har mulighet.
              Veldig mye mer morro om en har noen å fly med
              T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

              Comment


              • #82
                Bra du har bestemt deg. Lykke til.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by thomas.kjolstad View Post
                  Bra du har bestemt deg. Lykke til.
                  Tusen takk
                  Goblin 500 Ikon
                  Blade 230S
                  Spektrum DX7

                  Comment


                  • #84
                    du får ta deg en tur til Stend i mårra og se... er helt sikkert folk der i fra kl 11 og utover....
                    Kjell Ove
                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                    Comment

                    Working...
                    X