Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner. Trenger tips og råd til innkjøp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har vel kommet frem til selv at å kjøpe brukt er kanskje det smarteste. Har sjekka ut en del på finn.no og rcmarked.no.
    Skal nok ikke se bort i fra at det blir kjøp de kommende dagene!

    Japp, er fort det er det som er faren! Om jeg kjøper en sånn pakkeløsning fra produsent så er det fort jeg må kjøpe både radio og helikopter neste gang, da er det like greitt å investere i en litt bedre radio nå med en gang.
    Spektrum radioene er vel blandt de beste, så tviler på at den typen inngår i en pakkeløsning fra produsent.

    Takk for svar og god hjelp Kjellovel

    Comment


    • #17
      Se utenfor lande grensene etter radio hvis du skal kjøpe ny. Hvis du vil kjøpe deg Spektrum DX8 så kjøpte eg her i fra Spektrum DX8 transmitter ONLY Mode 2 - Head RC Prisen er ferdig fortollet inn i Norge. Frakt kommer utennom, men du sparer nesten en 1000 lapp. Har du råd så sleng med et lipo batteri til radioen.
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

      Comment


      • #18
        2000 for ferdigtollet dx8 ja! Den er bookmarked.

        Comment


        • #19
          Sendt deg en pm Kenmel
          Kjell Ove
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

          Comment


          • #20
            Kjøp påskeegget mitt, så får du med gratis spektrummottaker
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              Hehe! Blir nok litt i største laget for meg som nybegynner sin del ja! :P

              Comment

              Working...
              X