Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix sim og 2. heli spørsmål

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har en mcpx jeg hovrer fint med i alle 4 posisjoner, klarer flips, loops og noen stygge sirkler nesa fremover, og ganske ræva 8 tall med nesa fremover så langt.. Klarer t.o.m og hovre inverted i ca. 0-10 sek før jeg klipper gress, haha

    Så neste sommer kanskje? Satser på det

    Edit; Men det er en mcpx da.. finnes jo ikke nerver når man fiser rundt med det..

    Comment


    • #17
      500 er uendelig mye lettere å fly enn mcpx...

      Comment


      • #18
        Hvis du får til alt det der, så er du på og vei.. Skaff deg en 500. Og få flydd så du får flyd in litt praksis. Så er det ikke lenge til du har hele Gobling slekta på stue bordet.
        Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
        Viking-Smackdown.com

        Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
        PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

        Jerofuel
        Lynx Heli Innovations

        Comment


        • #19
          Haha, mcpx'en er noe dritt når det blåser ja.. prøver meg på sirkler, men plutselig blir det medvind og lille driten flyr i hundre og helvete en vei

          Skal skaffe meg en 500 da! Kjøper nok en når noe snasent dukker opp på rcmarked

          Comment


          • #20
            en kompis fikk til alt det der, så kasta vi sammen stort heli til han og tok setup så det ble ordentlig... han bare lo også av hvor lett det var å fly skikkelig saker med litt power og ordentlig hale

            Comment

            Working...
            X