Originally posted by Falcon
Unconfigured Ad
Collapse
Gyro på Honeybee cp2
Collapse
X
-
Jeg har også lagt merke til at man må ha antenna ute selv om de er rett ved siden av hverandre for at det ikke skal glitche . Tror ikke man skal fly så langt unna
Har du flydd den enda ? hadde du problemer med at den legger seg over til høyre ?
FalconFalcon
-------------------------------------------
Morten Rolfsen
Kristiansund
Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
-------------------------------------------Comment
-
Om jeg har flydd ja...det skal jeg si at jeg har gjort...den dro fremover og til høyre som du sa, men det fikset jeg ved å dra på trimknappene. Det at den skjener til høyre kan være for lite gasspådrag...du må gi en del gass slik at den kommer seg opp en 30 - 40 cm og så minke slik at den hovrer. Akkurat som Tyor sa.Comment
-
java skrev: Om jeg har flydd ja...det skal jeg si at jeg har gjort...den dro fremover og til høyre som du sa, men det fikset jeg ved å dra på trimknappene. Det at den skjener til høyre kan være for lite gasspådrag...du må gi en del gass slik at den kommer seg opp en 30 - 40 cm og så minke slik at den hovrer. Akkurat som Tyor sa.
godt å høre at jeg ikke dreit meg ut og rådet dere til noe som ville ende i krasj. må få høre hvordan det går videre på nyåretComment
-
Originally posted by tyorgodt å høre at jeg ikke dreit meg ut og rådet dere til noe som ville ende i krasj. må få høre hvordan det går videre på nyåret
FalconFalcon
-------------------------------------------
Morten Rolfsen
Kristiansund
Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
-------------------------------------------Comment
-
Til orientering så betyr blinkende vekselvis grønt/rødt at det ikke er radiokontakt mellom sender og mottaker. Så som det er sagt stemmer det at dette vil skje om senderen ikke er slått på.
Andre årsaker kan være dårlige krystaller, løse krystaller antenne som fortsatt er kveilet opp rundt understellet osv. i grunnen alt som gjør man ikke har radiokontakt.
Fast rødt kan bety at du i ikke har satt throttle og/eller throttle trim til null eller at du har full gass/for lav spenning.
Så er det svært mye enklere å komme igang billig med treningsunderstell og det er langt fra bare Elefun som selger dette. Anbefales på det sterkeste selvom man ikke behøver det lenge. Det koster bare omtrent det samme som et sett blader og raskt spart inn men kan som det beskrives lett lages.
Mitt først var litt tungt og besto av et kobbertrådkors men funket.
Lykke til...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment