Trur dere f.. ikke at kjerringa kjøpte helikopter til meg i bursdagsgave!!
Det er en hobby jeg har sikla på i årevis....
Så over til sakens kjerne, kopteret er en Lite 116 med medfølgende motor. Er det noen her i forumet som har erfaring med dette kopteret?
Har lest igjennom monteringsanvisningen snart to ganger nå, så nå klør det i finga etter å begynne å montere den.
Vurderer en Eclips sender, og det som står i manualen.
Burde vel kanskje få meg en simulator, noen forslag?
Har kikka etter lim til å monterer den sammen med, men har ikke finni alle typene som anbefales i manualen. Skulle ha tykt og tynnn CA lim mener jeg å huske at det var..
Eller er det andre limtyper som gjør en like god jobb?
Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt, dumt å krasje gava første gangen.....
Det er en hobby jeg har sikla på i årevis....
Så over til sakens kjerne, kopteret er en Lite 116 med medfølgende motor. Er det noen her i forumet som har erfaring med dette kopteret?
Har lest igjennom monteringsanvisningen snart to ganger nå, så nå klør det i finga etter å begynne å montere den.
Vurderer en Eclips sender, og det som står i manualen.
Burde vel kanskje få meg en simulator, noen forslag?
Har kikka etter lim til å monterer den sammen med, men har ikke finni alle typene som anbefales i manualen. Skulle ha tykt og tynnn CA lim mener jeg å huske at det var..
Eller er det andre limtyper som gjør en like god jobb?
Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt, dumt å krasje gava første gangen.....
Comment