Originally posted by Trollet
Unconfigured Ad
Collapse
servoer til raptor 50
Collapse
X
-
Men siden det er litt off-topic så kan jeg kanskje slenge på en til.
Det satt en skive + mutter på veivakselen på hypern og jeg finner den ikke på noen tegning. Den er for stor til å ha under muttern og ettersom vifta ikke skrus mot noe så har den ingen misjon melom motor og vifte. Er den til noe ???
Ellers begynner Titanen å ta form. Ramma er satt sammen og bena har kommet på, sitter og pusler med motoren som det merkes...
Dette er moroComment
-
Originally posted by TintinMen siden det er litt off-topic så kan jeg kanskje slenge på en til.
Det satt en skive + mutter på veivakselen på hypern og jeg finner den ikke på noen tegning. Den er for stor til å ha under muttern og ettersom vifta ikke skrus mot noe så har den ingen misjon melom motor og vifte. Er den til noe ???
Ellers begynner Titanen å ta form. Ramma er satt sammen og bena har kommet på, sitter og pusler med motoren som det merkes...
Dette er moroMvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
Vifta skal skrues helt inn mot lageret. Det går også på Hyper.Mvh
Gunnar Børseth
I might not be very good, but I'm fun to watch.Comment
-
OK, da får jeg plukke av vifta igje, fikk skrudd den ned men hadde ikke Loctite på vifta, kun mutter.
En spørsmål om servoer siden det er det tråden handler om. Servo grommetsene antar jeg ikke brukes ?
Bollemann: Bare fortsett med slike innlegg som ditt i hytt og pine du så tar du meg fort igjenComment
-
Originally posted by Jon-ArneBruk bare gummien på servoene, og ikke de små metall foringene når du bruker de platene som følger med Raptoren.
Lurt å ha på lock-tite på vifta også, og dra til skikkelig. Har sett utallige ganger at vifta har løsnet, selv om eieren som regel tror han har festet vifta godt nok.Mvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
Undrer litt på elektronikkplassering. Ser i manualen at man skal tape sammen mottaker + batteri fremme + evt gyro. Jeg har valgt en Fromeco løsning og i bruksanvisningen til batteriet står det selvsagt at det ikke skal lades i heliet. Jeg er jo eller mini el heli kar og derfor skeptisk til å smekke Fromecoregulatoren sammen med mottaker.
Noen synspunker og ideer om plassering?Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment