Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har samme mottaker på min Esky Cool og "tommelreglen" er at du kobler den sorte kabelen(-) nederst av de 3 pinnene på mottakeren.
Hvis du ikke får noe liv når du gjør som tyor beskriver, så er det noe som er i stykker. Er det ferdigpakken(alt som trengs for å fly) av Esky Cool du har kjøpt?
Raptor 50V2
Raptor E550
T-Rex 450SE
Honeybee Cool
Lama V4
Hei igjen, har fått ny receiver fra Norsk Aero AS.
Hyggelige folk der.
Men det er fremdeles dødt når jeg kobler alt, eneste forskjellen er at det nå lyser i en lampe på gyro'n og at det er litt liv i noen av servoene når jeg kobler til batteriet.
Men som sagt er det ikke noe utslag når jeg beveger stikkene på radioen.
Er litt lei av det hele nå.
Begynner så smått å miste lysten på dette nå.
Håper desperat at det er noen der ute som kan redde den nye hobbyen min.
Kjøpte selv Esky'en av Norsk Aero og de er veldig hyggelige + at de gir gode rabatter. Nå kjøpte ikke jeg alle komponenter der siden jeg hadde lyst til å ha hs-55 til servoer og ikke esky sine.
Har du lys i gyro'en og du hører litt servolyd, så har mottaker, gyro og servoer strøm. Spørsmålet er om du har riktig kanal på mottaker og sender. Har du sjekket at tallet 35.xxx er samme i sender og mottaker? Husk å putte inn riktig type krystall. RX inn i mottaker og TX i sender.
Raptor 50V2
Raptor E550
T-Rex 450SE
Honeybee Cool
Lama V4
Hei, takk for kjappt svar.
Har sjekket at det er samme nummer ja.
Krystallene sitter også der de skal på sine respektive plasser.
De servoene du kjøpte, er de bedre enn Esky sine og på hvilken måte?
Hei, takk for kjappt svar.
Har sjekket at det er samme nummer ja.
Krystallene sitter også der de skal på sine respektive plasser.
De servoene du kjøpte, er de bedre enn Esky sine og på hvilken måte?
Hilsen Firedome.
Har ikke sammenlignet servoene, men Hitec sine mikroservoer går for å være bra. Har Hitec mikroservoer både i E-sky'en og T-rex, og de har ikke sviktet for meg ennå. De gir god kraft og er kvikke i responsen, så jeg synes de er et godt valg.
Raptor 50V2
Raptor E550
T-Rex 450SE
Honeybee Cool
Lama V4
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment