Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
åååh, sliter med å finne ut hva som "mangler" når jeg sitter og kikker på t-rex'er på nettet. Denne pakken her feks: http://rcmarked.no/detail.php?siteid=11960 , hva mer må jeg ha? Hva må byttes ut og slikt? Ekke så lett å bruke søkemotoren her inne til slikt heller.. Forstår ikke hva de forsjellige tingene er og slikt.. Haaaater å mase så mye.. Ekke lett å være nybegynner
Nja, kan ha en mening i alle fall, fornuftig eller ikke.
Som det står trenger du bare mottaker (og evt sender da selvsagt)
Det er helt ok greier men ikke mer, om alt er i orden så kan du fly en god stund og kose deg. Cyclic servoene er det første jeg hadde byttet, deretter til en 430 motor (og da evt annen esc om det er en 25A hvilket det trolig er)
Står ikke hva slags batterier og lader det er og det lover litt dårlig....
Pris, nja med noen gode batterier og en brukbare lader så kanskje.
Nytt koster det der vel 4' hos Elefun med alt tror jeg (ikke batterier)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment