Unconfigured Ad

Collapse

Newbie spørsmål..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trulsen
    • Aug 2006
    • 3411

Originally posted by Ullteppet
    Da tror jeg at du skal kjøpe deg en raptor 50 og en skikkelig radio når kontoen er tilstrekkelig full.

Mvh Ullteppet

Kjøpte meg helikopter idag.. Fikk et dragonfly 4 for en billig billig penge.. Nesten ubrukt, ekstra rotor, halerotor, batteri, myyyye deler..

Når det går kruken da kjøper jeg meg t-rex eller noe sånt..

Comment

• walkera 36#
      • Apr 2006
      • 429

bli med i den tråden da: http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=11993 der kan du stile spørsmål og mase anet.

Comment

• Trulsen
        • Aug 2006
        • 3411

åååh, sliter med å finne ut hva som "mangler" når jeg sitter og kikker på t-rex'er på nettet. Denne pakken her feks: http://rcmarked.no/detail.php?siteid=11960 , hva mer må jeg ha? Hva må byttes ut og slikt? Ekke så lett å bruke søkemotoren her inne til slikt heller.. Forstår ikke hva de forsjellige tingene er og slikt.. Haaaater å mase så mye.. Ekke lett å være nybegynner

Comment

• Trulsen
          • Aug 2006
          • 3411

Ingen? Tintin, du må da ha et fornuftig svar? hehe

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Nja, kan ha en mening i alle fall, fornuftig eller ikke.

Som det står trenger du bare mottaker (og evt sender da selvsagt)
            Det er helt ok greier men ikke mer, om alt er i orden så kan du fly en god stund og kose deg. Cyclic servoene er det første jeg hadde byttet, deretter til en 430 motor (og da evt annen esc om det er en 25A hvilket det trolig er)
            Står ikke hva slags batterier og lader det er og det lover litt dårlig....

Pris, nja med noen gode batterier og en brukbare lader så kanskje.

Nytt koster det der vel 4' hos Elefun med alt tror jeg (ikke batterier)

Comment

Working...