Unconfigured Ad

Collapse

Problemer med hale

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mEhE
    • Aug 2006
    • 88

    #16
    ah ok takker..med andre ord om man stiller atv høyt vil heliet bli mer følsom på stikka??

    Comment

    • Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

      #17
      Nja, jo det kan man vel si ja, på rorkanalen. På de som sitter på swashen får du bare lengre vandring, dvs mulighet for større utslag, her er det dual rates man kan dempe reaksjonen med.

      Comment

      • peterha
        • Feb 2005
        • 167

        #18
        prob m hale

        Godt å se at det ikke bare er meg som sliter med mye nytt å sette seg inn i. For meg har det vert en ganske lang prosess, og uten de to krasjene mine tror jeg ikke jeg hadde lært noe serlig i det hele tatt. Så hvis du vil lære så kræsj....

        Nå er foressten alt i sin sjønneste orden igjen. Alt fungerte etter boka så takk for god hjelp.

        Tror dig. servo på hale er et must... vanskelig å stille inn analoge i forhold til gyro selv om noen får det til og...

        Det blir som SC og OS... Jeg velger OS fordi den er enkel å stille inn!! (hvis noen skjønte den sammenligninga da... he he)

        Mvh Peter
        Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
        Caliber 5 med OS 50 hyper
        Futaba 9c

        www.bmfk.org

        Comment

        Working...