Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Første du kan sjekke er at den er koblet til den kanalen du forsøker justere.
Om gyro sens ledningen sitter på kanal 5 så må du stille ATV på kanal 5.
Gyro sens har du kanskje på kanal 7....
Lett å gå seg bort der...gjett hvordan jeg vet det
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har problemer med denne gyroen
Det er veldig viktig å følge bruksanvisningen til denne gyroen, jeg kjenner ikke menyen i 9z`n men hvis du prøver å bruke gyromenyen i radioen (hvis den har det) så blir det feil.
Select skal inn på kanal 5 og gain skal inn på en aux kanal, jeg brukte kanal 8
Du justerer gain da på kanal 8 og piro-rate på kanal 5
Det er viktig å justere limit på fulle utslag og finne full vandring i halen med å justere lengden på servohjulet, også viktig å trimme halen med stagget.
Håper dette hjelper deg
EDIT: Må tilføye at jeg ga opp denne gyroen og kjøpte meg en CSM 720
Det er en enkel gyro det! og funker som fy.
endelig fikk jeg det til å funke.. i dag når jeg var ute å fløy.. den er HELT stabil.. men gudan vite hvordan jeg fikk det til.. det bare begynte å funke etter at jeg fikla litt i menyene på kontrolleren..
fann ut at jeg stiller gyrosensen på dual rate menyen.. eller gyroen blir i allefall mindre sensitiv og er helt 100% stabil og ikke noe problemer.. og den kompanserer helt nydelig hvist det kommer et vindkast
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment