Unconfigured Ad

Collapse

Problem med Radio og Gyro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nexiuz
    • Sep 2006
    • 3

Problem med Radio og Gyro

hallo..
    jeg har et problem med å få gyroen og radioen til å funke. får ikke stilt gyrosensen på radioen.. er samma sensen uansett.

har radioen futaba 9z og gyro JR g5000t

noen som vet hvordan å få de stillet inn?
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Første du kan sjekke er at den er koblet til den kanalen du forsøker justere.
    Om gyro sens ledningen sitter på kanal 5 så må du stille ATV på kanal 5.
    Gyro sens har du kanskje på kanal 7....

Lett å gå seg bort der...gjett hvordan jeg vet det

Comment

• Christen

#3 Unapproved
      Godt å høre at det ikke bare er jeg som har problemer med denne gyroen
      Det er veldig viktig å følge bruksanvisningen til denne gyroen, jeg kjenner ikke menyen i 9z`n men hvis du prøver å bruke gyromenyen i radioen (hvis den har det) så blir det feil.
      Select skal inn på kanal 5 og gain skal inn på en aux kanal, jeg brukte kanal 8
      Du justerer gain da på kanal 8 og piro-rate på kanal 5
      Det er viktig å justere limit på fulle utslag og finne full vandring i halen med å justere lengden på servohjulet, også viktig å trimme halen med stagget.
      Håper dette hjelper deg

EDIT: Må tilføye at jeg ga opp denne gyroen og kjøpte meg en CSM 720
      Det er en enkel gyro det! og funker som fy.
      Last edited by Guest; 17-09-06, 15:50.

Comment

• Nexiuz
        • Sep 2006
        • 3

endelig fikk jeg det til å funke.. i dag når jeg var ute å fløy.. den er HELT stabil.. men gudan vite hvordan jeg fikk det til.. det bare begynte å funke etter at jeg fikla litt i menyene på kontrolleren..

fann ut at jeg stiller gyrosensen på dual rate menyen.. eller gyroen blir i allefall mindre sensitiv og er helt 100% stabil og ikke noe problemer.. og den kompanserer helt nydelig hvist det kommer et vindkast

Comment

Working...