Hei. Noen som har satt opp 9C mot Twister CP V2? Vil det fungere greit?
Unconfigured Ad
Collapse
Oppsett av Futaba 9c mot Twister CP V2
Collapse
X
-
Tags: None
-
Har prøvd å sette opp Jr9xII mot Twister cp v2 og det går ikke vis du ikke åpner opp motageren og kobler om på kanalene jeg prøvde mod 1,2,3 og 4 men ingen stemte.
Mitt tips bruk den radioen som følger medAmund Gårdhammer
www.ringerikemfk.com -
kompisen min flyr twister men det er kontraroterende, med sin Futaba 9c ikke noe problem, bytt krystall å fly,mulig du må bytte om bal og innfalsvinkel på motakeren,
T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Originally posted by Lord MazdaHei. Noen som har satt opp 9C mot Twister CP V2? Vil det fungere greit?
Runar.Stinger 90 / Caliber 30 / Hughes 300
Helisiden minComment
-
Originally posted by RunarVille tro dette burde gå greit. CP bruker ccpm styring. Satte opp en Hitech eclipse 7 mot denne på Søndag selv. Swash 120 grader. Blir det feil der, kan du prøve og gjøre om swash verdiene i menyen. Funker det på Hitec, burde det funke på Futaba. Futaba oppgir om jeg ikke tar helt feil: Heli 1, Heli2, Heli3 osv osv, istedenfor swash 90, 120, 180.
Runar.
Jeg prøvde å sette opp Twister cp v2 mott Jr9xII men fikk det ikke til å stemme med trottel.Amund Gårdhammer
www.ringerikemfk.comComment
-
Originally posted by amundrgEr litt nysgjerrig på hvilken kanaler Hitech kjører ut av radioen og hvilken mod du fikk til å stemme med cp .
Jeg prøvde å sette opp Twister cp v2 mott Jr9xII men fikk det ikke til å stemme med trottel.
Hitec kjører følgende.
1= roll
2= cyclic
3= trottle
4= haleror
5= gyro
6= pitch
7= ekstrautstyr
Når du nevner mod, er dette for meg noe som gjør at du bytter om posisjoner på stikker. Feks gass på høyre osv. Dette har ingenting med saken og gjøre..
sender deg en PM
RunarStinger 90 / Caliber 30 / Hughes 300
Helisiden minComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment