Sitter her med 2 DX7(og trainer kabel da) som jeg helst skal få til å funke sammen da. Har prøvd litt, men med veldig lite hell. Noen som vet hvordan man setter opp dette på to Spektrum DX7 sendere?
Unconfigured Ad
Collapse
Dx7 Trainer
Collapse
X
-
Se side 71 i manualen
Den ene radioen er master (læreren) den andre er slave (eleven).
Det vanligste er vel å bruke "P-Link", slik at bare master radioen må være riktig satt opp for modellen som skal flys.
Test ALLTID modellen på bakken UTEN motoren i gang først.---------------
Falcon 3D
T-rex 450 SE
Raptor 50 Titan
Align 700 N
JR 9XII
--------------- -
Den slår seg på når du plugger inn trainer kabelen.
Når du aktiviserer bryteren så kan du styre med slave radioen og når du slipper den har master radioen styringen.Amund Gårdhammer
www.ringerikemfk.comComment
-
SW: R-Rocker eller L-rocker er et av valgene inne på menyen.
Dette er de to knappene du har som er merket "Hover Pitch" og Hover Throttle"T-Rex 500CF
F-22 Raptor Hangar9
Blade CX2
Mini Pulse XT E-Flite
Pitts Model 12 15e
Spectrum DX7Comment
-
Den må holdes ja, værtfall slik på minT-Rex 500CF
F-22 Raptor Hangar9
Blade CX2
Mini Pulse XT E-Flite
Pitts Model 12 15e
Spectrum DX7Comment
-
Hmm. Får dette ikke til jeg. Det blinker "No Trainee" i displayet på master. Er dette riktig?
har en slik kabel:
http://www.readyheli.com/EFLH1059_E_...p/eflh1059.htmGo Lower! Lower.... To Low!Comment
-
Hmm. Får dette ikke til jeg. Det blinker "No Trainee" i displayet på master. Er dette riktig?
har en slik kabel:
http://www.readyheli.com/EFLH1059_E_...p/eflh1059.htmHilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
Husk at elevsenderen må stå som slave når. Min piper og sier ifra om den ikke er koblet sammen med en eller den andre ikke er satt som slaveT-Rex 500CF
F-22 Raptor Hangar9
Blade CX2
Mini Pulse XT E-Flite
Pitts Model 12 15e
Spectrum DX7Comment
-
er ikke så enkelt at "trainer (slave)" radioen skal være avslått når du setter inn kabelen?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Master radioen skal stå på P-link og være slått på.
Slave radioen skal være slått av og stå på slave/P-link.
Når kabelen koples på slave radioen så skal den slo seg på og det skal stå slave på dysplayet. Master radioen har kontroll frem til du holder inne Left rocker knotten. Slipper du rocker knotten så tar master radioen kontroll igjen.
OBS.. Var ute her om dagen og prøvde å skolere fatteren. Fant ut at på slave radioen DX7 så er ikke kannelene reverset under slave funksjonen. Med andre ord så betyr det at alle utslagene som er reservert på master og slave radioen sine menyer funker IKKE under slave mode.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment