Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg skjønner hva du mener, men i realiteten er vel ikke dette noe problem så lenge servoen har mer enn nok vandring å ta av? En servo som er koblet til en HH gyro vil jo stå å jobbe kontenuerlig uansett..
HH modus på forskjellige gyroer fungerer forskjellig. I gamle dager satte vi opp alle gyroer slik at de klarte å holde halen stabilt i "Normal" mode. Deretter tok vi de over HH modus. Dagens gyroer er mer tilgivende. Spartan gyroen sier manualen at du skal ha ca 8 grader pitch.
Servoene har som regel mer enn nok vandring. Vandringen på et heli begrenses av mekanisk oppsett i halen.
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
HH modus på forskjellige gyroer fungerer forskjellig. I gamle dager satte vi opp alle gyroer slik at de klarte å holde halen stabilt i "Normal" mode. Deretter tok vi de over HH modus. Dagens gyroer er mer tilgivende. Spartan gyroen sier manualen at du skal ha ca 8 grader pitch.
Servoene har som regel mer enn nok vandring. Vandringen på et heli begrenses av mekanisk oppsett i halen.
Takker for oppklarende svar fra dere begge.. Det var ikke meningen å skape noen stor diskusjon, men jeg har gått å lurt på dette en stund.. På 500 min har jeg satt opp 0 grader når servoen står 90 grader, og jeg har rask og fin pirorate begge veier.. Men det bør nevnes at jeg aldri har testet den i normal mode.. Jeg må teste dette når sesongen starter..
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment