Unconfigured Ad

Collapse

Problemer med Spartan DS760 + Trex450sev2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ehaga
    • Feb 2005
    • 1173

Originally posted by Brumm
    Jeg skjønner hva du mener, men i realiteten er vel ikke dette noe problem så lenge servoen har mer enn nok vandring å ta av? En servo som er koblet til en HH gyro vil jo stå å jobbe kontenuerlig uansett..
    HH modus på forskjellige gyroer fungerer forskjellig. I gamle dager satte vi opp alle gyroer slik at de klarte å holde halen stabilt i "Normal" mode. Deretter tok vi de over HH modus. Dagens gyroer er mer tilgivende. Spartan gyroen sier manualen at du skal ha ca 8 grader pitch.

Servoene har som regel mer enn nok vandring. Vandringen på et heli begrenses av mekanisk oppsett i halen.
    - Erik -

------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

Futaba 18MZ

Comment

• Brumm
      • Apr 2008
      • 1816

Originally posted by ehaga
      HH modus på forskjellige gyroer fungerer forskjellig. I gamle dager satte vi opp alle gyroer slik at de klarte å holde halen stabilt i "Normal" mode. Deretter tok vi de over HH modus. Dagens gyroer er mer tilgivende. Spartan gyroen sier manualen at du skal ha ca 8 grader pitch.

Servoene har som regel mer enn nok vandring. Vandringen på et heli begrenses av mekanisk oppsett i halen.
      Takker for oppklarende svar fra dere begge.. Det var ikke meningen å skape noen stor diskusjon, men jeg har gått å lurt på dette en stund.. På 500 min har jeg satt opp 0 grader når servoen står 90 grader, og jeg har rask og fin pirorate begge veier.. Men det bør nevnes at jeg aldri har testet den i normal mode.. Jeg må teste dette når sesongen starter..
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

Working...