Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
på min forrige tur så tulla halen i ca 2sekunder, det var i hover, å den jokka frem å tilbake ca 10cm hver vei, det kom fort å gikk fort over, kjører med align gp750 å align ds650,
noen innspill på hva som kan være problemet?
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
det var det jeg oxo trodde, men jeg har justert den litt frem å tilbake etter dette, å ingen forskjell, kommer bare sånn plutselig
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Jeg opplevde samme med en GP750. Av forkjellige årsaker hadde jeg den først i en T-rex 600N, så en 500esp og til slutt en 250. Samme irriterende vagginga på alle sammen, og som forsvant med å bytte til en annen gyro. Hadde andre GP750'er som ikke hadde dette problemet. Enig med Jotto.
Jeg hadde samme problemet med GP750-gyro på min 250 og nå også med 3G-gyro. Jeg tror det er en "bug" på Align-gyroene.
ja tror gyroene til align berre e noe drit, he hørt mye rart om 3G også. har rondo-fbl på min 600n å den fungerer perfekt, har planer om å bygge om 700èn til fbl også, men klarer ikke helt å bestemme meg, 3G blir det ihvertfall ikke, tror jeg går for en rondo på denne også, den er helt suveren, men desverre er den ganske dyr,
tror dere det bare er å fly med så lenge? hadde tenkt å bygge om i vinter når kulda setter inn
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Jeg synes ikke Align er dritt. Tvert i mot. Det er noen innimellom som feiler, men stort sett funker Align knall.
Man kan jo kjøpe dyrere alternativer der det er lengre mellom feilvarene, men som du sier så kan det ofte bli dyrt.
Eventuelt om du kjøper Align i norske butikker kan du vel bare reklamere om det er innen rimelig tid.
Tror ikke det er noe farlig å fly med det, det er bare det at vaggingen blir veldig irriterende til tider.
Bevegelsen er jo ganske rolig, så jeg tviler på det sliter mye på mekanikken.
Jeg synes ikke Align er dritt. Tvert i mot. Det er noen innimellom som feiler, men stort sett funker Align knall.
Man kan jo kjøpe dyrere alternativer der det er lengre mellom feilvarene, men som du sier så kan det ofte bli dyrt.
Eventuelt om du kjøper Align i norske butikker kan du vel bare reklamere om det er innen rimelig tid.
Tror ikke det er noe farlig å fly med det, det er bare det at vaggingen blir veldig irriterende til tider.
Bevegelsen er jo ganske rolig, så jeg tviler på det sliter mye på mekanikken.
jeg kjøpte denne maskinen av en tufs fra drammen, så jeg vet ikke hvor den er kjøpt, vil heller ikke spørre han hvor den er kjøpt,da jeg har hele fyren laaaangt oppi halsen etter han lurte meg med handelen
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
jeg kjøpte denne maskinen av en tufs fra drammen, så jeg vet ikke hvor den er kjøpt, vil heller ikke spørre han hvor den er kjøpt,da jeg har hele fyren laaaangt oppi halsen etter han lurte meg med handelen
leste nettopp det jeg skrev, det kan missforstås har absolutt ingen interesse av å spørre han
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Sjekk om tail boom braces bak er helt faste. Jeg vet at når de blir slarkete i festet, der carbonstanga skal sitte fast inne i plastikk/alu hylsa, så kan halen vobble litt i enkelte manøvre.
Sjekk om tail boom braces bak er helt faste. Jeg vet at når de blir slarkete i festet, der carbonstanga skal sitte fast inne i plastikk/alu hylsa, så kan halen vobble litt i enkelte manøvre.
kan sjekke, men som sagt denne episoden skjedde i hover på idleup
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Ja jeg har sett det skje både under hover og tailslides feks.
Det skjedde meg selv med en 600, det ene staget brakk pga tretthet (eller en hard auto tidligere, who knows??) under flight, og halen begynte å oscillere akkurat som jeg hadde 20gain for mye på halen. Ellers var helikopteret vibrasjonsfritt, men de staga bak er der for en grunn
Ja jeg har sett det skje både under hover og tailslides feks.
Det skjedde meg selv med en 600, det ene staget brakk pga tretthet (eller en hard auto tidligere, who knows??) under flight, og halen begynte å oscillere akkurat som jeg hadde 20gain for mye på halen. Ellers var helikopteret vibrasjonsfritt, men de staga bak er der for en grunn
sjekka straga nå, det ene hadde en litt løs skrue, skal stramme den,kanskje sette et stag mellom dem også,
så får jeg prøve igjen
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
Det ene staget til kameraten min var bare litt løst det og, men det var faktisk nok til å få oscillering. Håper det ordner biffen!
Han hadde forresten GP750 på halen, og den holdt greit når han fikset det.
ja får stramme den å teste, tv å potetgull nå, ha en fin kveld
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment