Mulig jeg misforstod. Hadde inntrykk at det har vært et vedvarende problem. Men om det er noe som plutselig har oppstått så har antagelig skjedd noe med hjulvispen din. Jeg har i allefall aldri vært utsatt for gyroer som plutselig slutter å funke.
Unconfigured Ad
Collapse
problemer med halen på trex700nitro
Collapse
X
-
arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arne -
Jeg satser nesten en femmer på at det er løst stag :P
Litt spesielt er at det var det kameraten min sa og; "gyroen har plutselig blitt helt spinnvill, stoler ikke på den lenger!" Så sjekka vi staga, og de var løse. Nei gyroer virker som solide konstruksjoner de, har også til gode å komme over en som har sluttet å virke.Honeybee CP 2Comment
-
da er helien testa å alt funker helt topp
stramma noen skruer å da ble alt bratrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
Hva var det du gjorde for å fikse det da?
Uansett fint å høre! Hadde løse stag på 600 min her om dagen selv, men fant ut før de røyk helt, så fikk vaska og limt med kina-epoxyen min :PHoneybee CP 2Comment
-
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
ja tror gyroene til align berre e noe drit, he hørt mye rart om 3G også. har rondo-fbl på min 600n å den fungerer perfekt, har planer om å bygge om 700èn til fbl også, men klarer ikke helt å bestemme meg, 3G blir det ihvertfall ikke, tror jeg går for en rondo på denne også, den er helt suveren, men desverre er den ganske dyr,
tror dere det bare er å fly med så lenge? hadde tenkt å bygge om i vinter når kulda setter innKlaus Myrseth
Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL
Team Manager - Team Compass ScandinaviaComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment