Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sært problem med BeastX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sært problem med BeastX

    Etter at eg oppgraderte BeastX til versjon v.3, har eg hatt litt problem med halen på min 500.
    Problemet utartar seg under pitching, og feilen er at halen går mot venstre når helikopteret stig kraftig rett opp. Normalt vil ein svak hale ikkje klare å motverke motortorque, og dermed vri seg mot høgre. Men her er det stikk motsatt... Den overkompenserer med andre ord. Etter 10 meter opp, er halen 90 grader til venstre. I normal fff er det ikkje noko problem, men under flipp og særleg tic-tocs vrir halen seg når eg pitchar opp. Den kan tildels vri seg så mykje at det ser ut som starten på ein big-ben, men DIT er eg ikkje komen enno. I allefall ikkje frivillig....
    Eg og Trulsen pønska litt på dette på Fagernes, og forsøkte litt av kvart. Både justering av "tail-heading-lock-gain", "tail-torque-precompensation" og justering av diverse. Intet resultat.
    Eg resette modellen no i helga, og satte den opp på nytt. Samme resultat i dag. Lurer på om det kan ha noko med geometrien i halen å gjere. Eg har flydd litt i vinter, og har såleis måtte justere stramminga reima frå tid til anna. Har òg forsøkt å sette halen i rate-modus, og så legge inn nokre grader motkompensasjon mot motortorque. Har ikkje merka stor forskjell. Brukar folk å legge inn nokre grader her, eller har folk stort sett halen med 0 grader pitch som nullpunkt? Eg får gå over mekanikken i halen eit par gongar til... Om nokon har forslag til løysing, fyr laus!
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

    ------
    Constantly fighting gravity

    Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

  • #2
    Jeg pleier å legge inn noen grader mot torquen fra hovedrotoren. BeastX er ikke så kresen på det, men det er slik jeg setter halene mine opp, og de holder alltid.

    Hvilken gyrotape bruker du? Ingen servoledninger som ligger slik at de kan forstyrre enheten?


    Som siste utvei hadde jeg prøvd å lage en ny modell på radioen, og gjort en reset på beastx'en. Dermed fulgt beastx tuneguiden til nwmtech på helifreak.
    Honeybee CP 2

    Comment


    • #3
      Fyr laus....har ikke FBL, men slenger ut en tanke. Om ikke trimmen pa radioen er i null, og man gar over i heading-hold vil ikke det pavirke?
      Folger med om riktig svar kommer, da jeg selv skal gaa for beastx

      Comment


      • #4
        Originally posted by Leif Sverre View Post
        Fyr laus....har ikke FBL, men slenger ut en tanke. Om ikke trimmen pa radioen er i null, og man gar over i heading-hold vil ikke det pavirke?
        Folger med om riktig svar kommer, da jeg selv skal gaa for beastx
        Alle trimmar er i null, både på stikka og subtrim. Eg har riktig nok den originale gyropad`n, men enheten er stripsa kraftig fast i tillegg, så den sit dønn som limt. Hadde kun problem med dette då eg satte den opp første gongen, då stod enheten kun på gyropad`n (noko som medførte kraftig aileronvobling og vingling). Servoledningane er ryddige og skal ikkje forstyrre enheten.
        Det rare er jo at eg ikkje hadde problem med v2.
        No har eg løsna det meste i halen, og tatt ein total gjennomgang av halemekanikken og haleservo-konfigurasjon. Om det ikkje fungerer no, så tek eg ein totalt reset av heile greia, og startar frå scratch. (Må berre vente på at regnet skal gi seg).
        I tillegg gjekk eg over og kvalitetssikra 500`n til ein kompis i helga (nyombygd til fbl). Den fekk vi i lufta strøkent, med dønn solid hale. Så litt rart er det...
        BeastX er veldig bra og enkel i oppsettet, så det er nok berre ein liten detalj eg har oversett...
        Runar Sandnes
        Medlem i Gloppen modellflyklubb

        ------
        Constantly fighting gravity

        Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

        Comment


        • #5
          FBL har mange fordeler, men nå har du antakelig truffet på en av de få negative sidene. Et mystisk problem man ikke skjønner bæret av!

          Hvis du forandrer gain på radioen, ser du da at led-lyset som indikerer gain flytter seg i henhold til forandringene? En enkel test for å se om du styrer gain med riktig kanal.
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Jepp, gyrogain står på riktig kanal. Har verdi på 75% (Spektrum DX7), og då står lysdioda ca på G. Eg skal nok finne ut av dette problemet, og då risikerer eg å ha lært noko!
            Runar Sandnes
            Medlem i Gloppen modellflyklubb

            ------
            Constantly fighting gravity

            Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

            Comment


            • #7
              Det er bra, må ikke gi opp! Hehe.

              Jeg jakta selv på vibrasjoner en og en halv sesong, før jeg fant ut at selve FBL-huben min var maskinert skeivt. Var ikke så tydelig med myke dempere, men ble voldsomt med harde. Rakk å bytte alle lager og alle akslinger da i hvertfall :P



              I og med at den er såpass rask å sette opp, har du prøvd å lage en ny modell på radioen, og resette BeastX ved å holde knappen inne i 10s i setup menyen?
              Honeybee CP 2

              Comment


              • #8
                Originally posted by lacappuchino View Post
                I og med at den er såpass rask å sette opp, har du prøvd å lage en ny modell på radioen, og resette BeastX ved å holde knappen inne i 10s i setup menyen?
                Flaug litt i dag, og filma halen under pitch-up:

                Kanskje heftig vriding på den halen!

                No i kveld har eg reset BeastX`n, og køyrt komplett nytt oppsett. Får sjå om eg får testa den i morgon; eg (må) ha trua!
                Runar Sandnes
                Medlem i Gloppen modellflyklubb

                ------
                Constantly fighting gravity

                Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                Comment


                • #9
                  Den der virka rar ja. Har du tail torq precomp på? Jeg tror jeg hadde testet med en ny haleservo også, for å fjernet det som en mulig feilkilde.

                  Comment


                  • #10
                    Har prøvd torq precomp, men den klarer ikkje å rette på problemet. Lite hjelp på BeastX sitt forum, så eg har enten ein ganske unik doning, eller så har eg skrudd meg totalt vekk... Må vurdere ny haleservo, ja. DS520 har fungert ok til mitt bruk, men det finst nok betre.
                    Runar Sandnes
                    Medlem i Gloppen modellflyklubb

                    ------
                    Constantly fighting gravity

                    Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by RunarS View Post
                      Har prøvd torq precomp, men den klarer ikkje å rette på problemet. Lite hjelp på BeastX sitt forum, så eg har enten ein ganske unik doning, eller så har eg skrudd meg totalt vekk... Må vurdere ny haleservo, ja. DS520 har fungert ok til mitt bruk, men det finst nok betre.


                      Prøvd å flashe den med programvare på nytt? Tipper det er noe galt med enten firmware eller hardware for den skal på ingen måte oppføre seg sånn...

                      Comment


                      • #12
                        Du Har ikke tail curve eller Noe mixing aktivert i radio ved ett uhell?
                        Binding i hale?
                        Lager i bladegrips?

                        Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
                        Last edited by jonny; 21-04-12, 12:42.
                        ---------------------------------------------
                        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                        Mikado logo 600 3D Vbar
                        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jonny View Post
                          Du Har ikke tail curve eller Noe mixing aktivert i radio ved ett uhell?
                          Binding i hale?
                          Lager i bladegrips?
                          Nei, ingen mix, trim eller fiksfakseri i radio. Heilt reint oppsett. Halen virkar bra, ingen teikn til binding. Har ein 700 med samme versjon av BeastX, og den fungerer tilsynelatande som den skal. Om eg ikkje får det til no, skal eg flashe programvaren på nytt. Ev.flytte over BeastX-en frå 250-en, og sette den opp på samme måte. Fungerer ting bra då, er det truleg noko HW-relatert. Time vil sjå!
                          Runar Sandnes
                          Medlem i Gloppen modellflyklubb

                          ------
                          Constantly fighting gravity

                          Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                          Comment


                          • #14
                            Har du fått orden på problemet, og hva var i så fall konklusjonen?

                            Comment


                            • #15
                              Har fått ordna den no, utan at eg eigentleg veit korleis. Bytta den gamle haleservoen (DS520) til ein ny DS650, då den gamle låste seg (dårleg eigenskap for ein haleservo). Om det var det som var løysinga, er usikkert. Kanskje litt overkill med ein DS650 på ein 500, men den fungerer bra!
                              Runar Sandnes
                              Medlem i Gloppen modellflyklubb

                              ------
                              Constantly fighting gravity

                              Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                              Comment

                              Working...
                              X