Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA Ultimate vurderes solgt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PA Ultimate vurderes solgt

    Står dessverre bare å sanker støv da det er bensin som blir flydd. Har i utgangspunktet satt kr 2500 på denne, nypris er ca 4200, men er også åpen for bud. Må hentes.

    Se annonse på RCMarked.no / PA Ultimate
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    Og da var'n solgt (!)
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #3
      Flott indoor-kjerre da!
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Indoor..?! hehehe.. PA Ultimaten er fin den, hadde den en gang i tiden - flott sak. Litt liten da..

        Kjapt solgt da!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Om den nå ikke skal brukes indoor. Kan den jo avelektrifiseres slik at den blir morro og fly

          Comment


          • #6
            Forbrenningsmotor i denne ekstremt lettede, lille og tynne modellen ville jeg neppe gått for..

            Menne.. hadde smilt godt om jeg se det! hehe
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              Med så mye karbon som PA har dytta inn i den så tror jeg den faktisk hadde tålt nitro...
              Propellen skal være på toppen!
              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

              Comment

              Working...
              X