Announcement

Collapse
No announcement yet.

P-51 Mustang EPO 2,4GHz RTF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    P-51 Mustang EPO

    Da er igjen P-51 EPO på lager: 404 Not Found
    Nå også uten radio som herrene ønsket
    Radio kan evt velges på webshoppen for de som ønsker den med radio.
    Retract understellet er fortsatt under testing på fabrikken.
    Dette vil leveres som option om ikke så lenge, og kan lett ettermonteres.
    Det vil etter hvert komme enda en oppgradering, som vil gi enda mer power og som vil kunne leveres også til alle gamle kunder nesten uten ekstra kostnad.

    ThrottleStore.Com Teamet
    Buy Domains - throttlestore.com is for sale!

    Comment


    • #17
      Det er mye skriverier om modellen her, men har noen andre enn Throttlestore testet den og kan gi noen anbefalinger. Har vurdert Cessna 180 i altfor lang tid nå, så jeg kjøpte en Parkzone Corsair som er super å fly selv som fly nr.2. Håper noen kan teste denne modellen og legge ut her på modellflynytt.

      Modellen ser jo veldig fin ut og ser ut til å fly bra på videoen.

      JR

      Comment


      • #18
        Jeg har testet Cessna EPO`n og den fungerer meget bra. Kommer test av den her på modellflynytt om ikke lenge.

        Vi prøvde også å få til en test på Mustangen, men ifølge Throttlestore selger den så bra at man mente man ikke trengte det. Jeg er enig at den ser bra ut på videoene og etter erfaringene med EPO fra Cessnaen kan det være ett fint fly for litt røffe forhold.
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #19
          Kan vel til dels si meg enig i den vurderingen av ett produkt, så det er vel bare å bestemme seg for høy eller lavvinget modell. Ha rikke sjekket om den har fått retracts ennå, men nå som det er vinter må det vel måkes bra for landinger. Passer seg dårlig meg ski på denne.

          God jul.

          JR

          Comment


          • #20
            P-51 Mustang EPO er nå bestilt fra Throttlestore

            Da er valget tatt, og det ble P-51 Mustang EPO fra Throttlestore. Jeg leste en del i denne tråden på rcgroups.com
            Airborne models p-51 49" span ep - RC Groups

            Modellen er ikke veldig ulik denne bortsett fra at den er i balsa/tre. Vekt og oppsett er tildels det samme og det er motorvalg også. Tror faktisk jeg skal prøve med det samme oppsettet som testes i denne tråden da jeg har en liggende og bare trenger å bytte motor. Har også en 1320Kv motor for 3S batterier, men den blir kanskje litt vass.

            Jeg har også en Scorpion 2221-8 3795Kv som aldri ble installert i det helikopteret jeg solgte i går(orker ikke skru mer), men tror denne blir for vass i de fleste fly. Anbefalinger mottas med takk.

            Nå er det bare å vente på juleposten og håpe det kommer frem før jul.

            JR

            Comment


            • #21
              P-51 Mustang EPO er nå i hus

              Da har jeg mottatt Mustangen. Den ble bygget ferdig i løpet av gårsdagen og da jeg var på julebord på fredag tok dette hele dagen og kvelden. Har sjekket om alt ser ok ut i dag, og det gjør det.
              Gleder meg til å prøve det i løpet av dagen. Det følger med 14,8 V 4S batteri, men det kan også flys med 11,1V 3S ifølge manualen. Litt dårlig festeplass til sistnevnte batteri, men jeg er litt mer kreativ i dag så jeg finner vel en løsning på det.

              Flyet virker robust og godt laget og med en del snedige løsninger som jeg ikke har sett på andre fly(ikke det at jeg har hatt så mange akkurat).

              Det eneste jeg i farten kan sette fingeren på er skruene til å feste vingene mot kroppen er for korte og mutteren på den ene siden er ute av center med noen millimeter.
              Det er plass til å lag en festeløsning gjennom kroppen og ut til hver vinge via hjulbrønnene, men da må jeg finne en plastskrue som ikke bygger for mye ut i hjulbrønnen.

              Flyets vekt var 1684 gram med 11,1 v batteri.

              JR

              Comment

              Working...
              X