Announcement

Collapse
No announcement yet.

GP-61 og GP-123

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har du fått v2 Terje? Jeg leverte min v1 i dag tidlig for å få v2 til uka.

    Comment


    • Nope, han fikk min v1

      Comment


      • Ikke langt unna nå da..!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Som Anders skriver, så har jeg fått låne en "dummy" motor for å tillpasse headere og div. Om det drøyer veldig med V2`n kan det vel hende jeg fyrer opp, men med dette været om dagen stresser jeg ikke veldig mye.

          Men man kan jo altis ta ett par tanker med innkjøring på bakken også, så er vi klare når forhåpentlig det er flyvær en gang i framtida.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • Jepp....veldig snart nå så da feirer vi
            Peiling han her. Thunderstruck på sekkepipe

            Dude With Bagpipes Plays 'Thunderstruck' by ACDC

            Comment


            • Gjorde meg helt ferdig med de siste tingene på 41% først i forigårs, så har ikke vært noe hastverk for min del. Passer bra at 123`n kommer nå etterhvert!

              Fader, har jo en 61 også som skal inn i en sak.. luksusproblem! Hehe..
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • Motorene er på vei .....dvs at dem er sendt fra Taiwan og er på tur til meg.

                Comment


                • Here you are: http://www.limitlessaero.com/manuals-and-downloads

                  Comment


                  • I følge papirer skal motorene antagelig være hos meg (post i butikk) først kommende lørdag. Legger info her jeg så ser alle som venter.
                    Beklager veldig at dette går tregt men nå ordner det seg.............Har vært frustrerende. Denne gangen ble nok ikke Norge første pri

                    Comment


                    • Det er vel en motor uten gasser og treningsanlegg som kommer, skal jeg plukke av dette på den motoren jeg låner av deg?
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • Ja ........

                        Comment


                        • Da får du ta litt demontering på den motoren jeg sendte deg. Der står nokk gasseren og tenningssensoren fremdeles på.

                          Comment


                          • Det går fint. Det gjør det på de fleste motorene jeg får tilbake

                            Comment


                            • Får begynne å rense KS1060 pipene jeg da..!
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Sånn går no dagan.....
                                Fått noe hentelapp enda?
                                Terje Egeberg
                                "Opp ska det og det får bare virke"


                                38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                                40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                                35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                                3DHS slick 89" EME 60.
                                3DHS Slick 71"

                                Comment

                                Working...
                                X