Announcement
Collapse
No announcement yet.
GP-61 og GP-123
Collapse
X
-
Testet min GP-61 i dag
Motoren gikk utrolig fint og var skikkelig bunnsterk. Jeg bruker Mej 24x10th, og det ble ikke det villeste turtallet... men bra dro den
Kontra DA-60 så bråker den som elektro med PF canister, vindre vibrasjoner var det jammen meg også!
Motoren sitter nå i GB Yaken og der håper jeg den blir sittende ei stund!
Førsteinntrykket var veldig bra!
Jeg har byttet ut den originale gassarmen og shokearmen med servoarmer, de som sitter der originalt blir noe små etter min smak... Grei skuring egentligEF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
Comment
-
Hvor har du lest dette da Tom..?!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Jeg fikk linken tilsendt... pleier jo ikke lese på sånne ytenlandske fora
Discussion DA parts found in other engines - FlyingGiants
Men hadde jo vært artig å vite om det var standard US wars..Tom I. Arntsen
Comment
-
Spiller vel ingen rolle hvem som lager delene bare kvaliteten er bra. Jeg har nå 4 GP motorer en 61 en 88 en 88 evo og en 123. Jeg har heldigvis ikke hat behov for og skru på noen av de.
Det eneste jeg synes er dårlig er gashendelen på 61 motoren den er jo helt idiotisk. Har forøvrig fått flydd den litt nå og den gir nå 6600 RPM på bakken med MEJZLIK 24X10THIN, China benn og canister.
Comment
Comment