Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva synes du om rcnytt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ronnynorge View Post
    Går det ikke an og dele opp dagens og nye innlegg mere? Tenker da på fly kontra helicopter.
    tenkte litt mer på denne saken.
    Det går an å definere prefix på tråder.
    Da kan man enkelt filtrere ut hva trådene handler om,
    men det krever at brukeren gjør dette på hver bidige tråd.
    Innbiller meg at dette ikke blir gjort, og man ender opp
    med søk som gir et dårligere resultat ...
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #17
      tenkte litt til

      En annen ting man kan gjøre for å kun se ting man er interessert i
      er å "fjerne" kategorien.

      Trykk på "Collapse" helt til høyre (rød ring på bilde)

      Click image for larger version

Name:	collapse.jpg
Views:	1
Size:	80.3 KB
ID:	571396
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #18
        Synest det er bra, bortsett fra 2 ting:

        1) Hva heter vi? Folk snakker om "MFN eller hva det nå enn heter om dagen". Få navnet tilbake til MFN som det var. Det er det som er "merkevaren"!

        2) Få bort salgsannonsene fra listen over "nye innlegg". Det irriterer meg grenseløst at jeg må se gjennom en bråte salgsannonser hver gang jeg er innom for å se etter nye innlegg.
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment


        • #19
          1. 100% enig, og det er på vei! Derav MFN logo på topp av forum. rcnytt forsvinner
          2. Slik det er i dag er det kun en midlertidig løsning. Jeg jobber i kulissene
          med å få dette bedre
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #20
            Forumet ser bra ut for meg, men er ikke "Get high with a little help from your friends" litt vel "Lucy in the sky with diamonds"?

            Comment


            • #21
              Njæææ.... All Things Must Pass er mottoet mitt
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Jeg ga terningkast 3, fordi jeg mener forumet har stort forbedringspotensiale. Jeg forstår ikke hvorfor dette forumet har bare noen sider lengde, mens andre forum har flere hundre sider. Resultatet er at man får samme spørsmål om og om igjen "Hvordan lader jeg lipo?" "Hjelp, motoren min fusker, hva nå?" "Hva slags nybegynnerfly skal jeg velge?" "hva slags lader bør jeg velge?" osv osv

                Alle tråder ligger jo i systemet, så det burde vært en liten sak å sørge for at man kan lese alle trådene i en gruppe.
                Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                Comment


                • #23
                  Når så du sist en "hva slags fly skal jeg velge?" eller en "hjelp flyet mitt fusker" -tråd? Jeg kan ikke huske og ha sett dette på lenge, ei heller to like tråder om feks motorproblem..

                  Comment


                  • #24
                    Jeg er skikkelig trøtt av at TS. er våryre fremdeles!
                    Vennlig Hilsen
                    Arne Husby

                    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by spitmk16 View Post
                      Alle tråder ligger jo i systemet, så det burde vært en liten sak å sørge for at man kan lese alle trådene i en gruppe.
                      Skjønte ikke denne? .. Skjønte egentlig ingenting av det innlegget.

                      Originally posted by Trulsen View Post
                      Når så du sist en "hva slags fly skal jeg velge?" eller en "hjelp flyet mitt fusker" -tråd? Jeg kan ikke huske og ha sett dette på lenge, ei heller to like tråder om feks motorproblem..
                      Er faktisk flere fly/heli-nybegynnere på RS ...
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #26
                        Ok, kan hende jeg skrev litt klønete. Men ta ett eksempel. "Forum: Fly Generell Diskusjon" : Denne har pr tiden 2 sider med forsjellige saker. Jeg har lagt inn innlegg i dette forumet i sikkert 5 år, og dette burde vært vist bedre, mao antall sider er altfor lavt. Antall sider på dette forumet burde vært flere hundre sider langt. Når man korter inn antall sider, så er det værre for brukere å lete opp spørsmålene.

                        En person som er helt blank, kan enkelt bare lete opp de forsjellige debattene, og vedkommende slipper å spørre gjenganger spørsmål.
                        Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                        Comment


                        • #27
                          Åh... Har du vært HER og endret Trådvisningsvalg/Tråd alder avgrensning til "Vis alle tråder"
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by xilian View Post
                            Åh... Har du vært HER og endret Trådvisningsvalg/Tråd alder avgrensning til "Vis alle tråder"
                            Det hadde jeg ikke gjort gitt, da jeg ikke hadde fått dette med meg.....

                            Takk for tipset
                            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by xilian View Post
                              Åh... Har du vært HER og endret Trådvisningsvalg/Tråd alder avgrensning til "Vis alle tråder"
                              Er det ikke en ide og sette dette som "standard", da en nybegynner kansje ikke vet dette?
                              Bare et forslag
                              Henrik Lauvli
                              Clouds fly, Kyosho Calmato, Kyosho Calmato Sports
                              TWM Cub Clipped Wing 1/6, Raptor 50 og Futaba 6EX
                              MIkroflyger

                              Comment


                              • #30
                                Har ikke tenkt på dette. Det er nemlig en funksjon som settes opp når
                                et forum blir opprettet.
                                Men satte "Vis Alle" på alle sammen nå, så da får alle brukere sett alt

                                Men det er jo derfor jeg til stadighet spør om tilbakemeldinger.
                                Har dessverre ikke mulighet til å se alt
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X