PÅ skjemaet ser det ut til at J14/J1 er inn fra batteriet og går inn på yttersiden (pinne 3) på bryteren.
Ut i fra bryteren på senterpinnen (pinne 2) går batteri spenningen videre til D2 og 5V regulatoren pluss at den går til J6/J11 som sikkert er loddepunktet for batteri spenning til ESC'ene
Hvis du måler batteri spenning på pinne 3 og 2, samme hvilken stilling bryteren står i så tyder det på feil i bryteren (eller en kortslutting en eller annen plass hvor batteri kabler og ESC (+) kablene ligger inntil hverandre)
Du kan også sjekke bryteren ved å måle motstanden mellom pinne 2 og 3 når du ikke har batteriet koblet til!
Hvis bryteren er defekt og den er siden den er dobbel kan du løsne den forsiktig å snu den 180 grader og du har et system som virker igjen
Er bildet av din FC eller er det et du fant på nettet - her ser loddingene greie ut.
Ut i fra bryteren på senterpinnen (pinne 2) går batteri spenningen videre til D2 og 5V regulatoren pluss at den går til J6/J11 som sikkert er loddepunktet for batteri spenning til ESC'ene
Hvis du måler batteri spenning på pinne 3 og 2, samme hvilken stilling bryteren står i så tyder det på feil i bryteren (eller en kortslutting en eller annen plass hvor batteri kabler og ESC (+) kablene ligger inntil hverandre)
Du kan også sjekke bryteren ved å måle motstanden mellom pinne 2 og 3 når du ikke har batteriet koblet til!
Hvis bryteren er defekt og den er siden den er dobbel kan du løsne den forsiktig å snu den 180 grader og du har et system som virker igjen

Er bildet av din FC eller er det et du fant på nettet - her ser loddingene greie ut.
Comment