Announcement

Collapse
No announcement yet.

Da var oktokopteret i gang!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ein Ny "Nybegynnar" Video

    Originally posted by Rally-Kåre View Post
    Verify to Continue

    Er heilt fersking i "heli-verden" så eg trenger ein del øving med å manuvrera doninga!
    Men den flyger som ein engel

    FPV-DUDE

    Comment


    • #17
      Flotte greier

      Du kan fjerne de fleste rystelser i bildet ditt i etterkant med Gunnar Thalin's Deshaker plugin for Virtualdub, se demo her:


      Har er videoønske: Hva om du tar en tur opp og filmer nyttårsfyrverkeriet? Det hadde vært tøft
      Rolf Bakke
      Mine RC filmer på YouTube:
      http://www.youtube.com/user/KapteinKUK

      Comment


      • #18
        Hadde vært veldig rått å fått filmet fyrverkeri ja. Bare passe på å ikke bli skutt ned.

        Men krever det ikke en del av kameraet mot tro om man skal filme på nattestid og av fyrverkeri? Regner ikke med at FC2 eller FC3 duger?
        Thorbjørn Kirkeleit
        Haugaland Modellflyklubb

        Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

        Comment


        • #19
          RK sliter med en del glitching så jeg regner med at han ønsker å fikse dette først før det blir nattflyving

          Comment


          • #20
            Originally posted by Rally-Kåre View Post
            Verify to Continue

            Er heilt fersking i "heli-verden" så eg trenger ein del øving med å manuvrera doninga!
            Men den flyger som ein engel
            Fantastiske kvalitetsvideoer!! Dette er virkelig super kvalitet fra en ubemannet, flyvende plattform!

            Til den aller første kommentaren i tråden vil jeg nøye meg med å vise til denne tråden: Surt forum. - (MFN) ModellflyNytt.no

            For øvrig hadde det vært interessant å høre om trådstarter er ubetinget fornøyd med LX3 til kombobruk; stillbilde og video. Jeg har nemlig et "gammelt" Casio Exilim EX-Z50 fra 2005 som er modent for oppgradering...

            mvh
            Nixxon

            Comment

            Working...
            X