Announcement

Collapse
No announcement yet.

Naza GPS..... JIPPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Efti View Post
    2 dagers flyging. Video fra 2 discoer jeg satte sammen.

    Mye action
    Feeet video!

    Det var jo noen festlige kræsj også, men det hører vel med på den type flyging. Jeg tror jeg må bestille en haug med propeller og begynne å gutse litt jeg også.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • Originally posted by Trulsen View Post
      Ja.

      Øk motor start eller hva det heter i naza assistant fra normal til high. Den slideren i programmet liksom.
      Yes... Det skal jeg prøve. Vil motorene starte ved aktivering sa eller?

      Comment


      • Originally posted by thomas.kjolstad View Post
        Yes... Det skal jeg prøve. Vil motorene starte ved aktivering sa eller?
        Ja men de starter med litt høyere turtall enn nå slik at alle starter likt. Problemet nå er at startturtallet er akkurat rett under lower end point på escen din

        Comment


        • Originally posted by Trulsen View Post
          Ja men de starter med litt høyere turtall enn nå slik at alle starter likt. Problemet nå er at startturtallet er akkurat rett under lower end point på escen din
          Ja stemmer. Men hvorfor starter ikke alle likt?? Det virker litt rart synes jeg. Når jeg brukte tiger 18A ESC startet alle helt likt med likt turtall.
          Nå er det helt tilfeldig hvem som starter og ikke.

          Comment


          • Ref forrige post. Du kommer akkurat rett under lower end point på DEN ESC'en du har kjøpt nå.

            Sett det litt høyere så blir det bra. Har ikke noe å si!

            Comment


            • Originally posted by Trulsen View Post
              Ref forrige post. Du kommer akkurat rett under lower end point på DEN ESC'en du har kjøpt nå.

              Sett det litt høyere så blir det bra. Har ikke noe å si!
              +1 godt forklart Trulsen, det er ikke alltid like lett å skjønne dette utifra bruksanvisningen.



              Comment


              • Originally posted by Efti View Post
                2 dagers flyging. Video fra 2 discoer jeg satte sammen.

                Mye action



                FEEEET video Efti!!! Satan nå gleder jeg meg til å få FPV utstyr.....

                Comment


                • Originally posted by Trulsen View Post
                  Ref forrige post. Du kommer akkurat rett under lower end point på DEN ESC'en du har kjøpt nå.

                  Sett det litt høyere så blir det bra. Har ikke noe å si!
                  Supert. Prøver i kveld. Er dessverre ikke hjemme før seint.

                  Comment


                  • Fikk testet kjapt i går kveld når jeg kom hjem.
                    Endret motor idle speed til high og testet motorer.
                    Funker.....!!!!!

                    Takker for hjelpa.
                    Noen som kan forklare hva denne egentlig gjør..

                    Comment


                    • Trodde jeg forklarte dette godt nok. Men ved å endre til "HIGH" øker du lower end point på regulatorene slik at de starter likt. Dette må ofte økes med SimonK FW.

                      Comment


                      • Originally posted by Trulsen View Post
                        Trodde jeg forklarte dette godt nok. Men ved å endre til "HIGH" øker du lower end point på regulatorene slik at de starter likt. Dette må ofte økes med SimonK FW.
                        Du har hørt om uttrykket "inn med t-skje" ?? Takker for hjelpen

                        Comment


                        • Originally posted by thomas.kjolstad View Post
                          Du har hørt om uttrykket "inn med t-skje" ?? Takker for hjelpen
                          Jeg tenkte å spørre om du virkelig måtte ha det inn med teskje, men fant egentlig ut det hørtes litt frekt ut :P Jeg er jo litt frekk av natur og mange reagerer på det, men pytt pytt. Godt det ordnet seg! Happy flyin' !

                          Comment


                          • Originally posted by Trulsen View Post
                            Jeg er jo litt frekk av natur og mange reagerer på det, men pytt pytt.
                            Det er helt greit det, det er vanlig når man ikke er konfirmert enda. Vi takler det!
                            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                            Anything worth doing is worth overdoing!

                            Comment


                            • Originally posted by jotto View Post
                              Det er helt greit det, det er vanlig når man ikke er konfirmert enda. Vi takler det!
                              Hmm. Tror jeg må bestille 800 Xxtreme i kveld så pass du holder kjeft

                              Comment


                              • Kunne ønske jeg kunne hjulpet dere som har passert konfirmasjonen. Setter ufattelig pris på det dere hjelper til med å bidrar med her inne. jeg er veldig happy. Ut og teste i morgen. Har også fått 2 nye batterier fra hobbyking, så da blir det bare å kose seg.

                                Comment

                                Working...
                                X