Unconfigured Ad
Collapse
hvor kjøpe fly ryggsekk ?
Collapse
X
-
-
Fikk lapp i posten på mandag og skulle hente den igår. Postkontoret fant ikke pakken!!!!!!! Så de skulle sjekke opp og ringe meg i dag.Comment
-
Tar opp igjen denne tråden.
Jeg har planer om å bestille en Plane Quiver Back Pack fra Planequiver.
Har en tendens til å bli relativt dyr frakt på litt større ting fra USA, så tenkte jeg skulle høre om det er noen flere, fortrinnsvis fra østlandsområdet (Sande-Drammen-Asker-Oslo og omegn) som har lyst til å bli med på en samlebestilling.
MVh.
Ole AndréComment
-
Tar opp igjen denne tråden.
Jeg har planer om å bestille en Plane Quiver Back Pack fra Planequiver.
Har en tendens til å bli relativt dyr frakt på litt større ting fra USA, så tenkte jeg skulle høre om det er noen flere, fortrinnsvis fra østlandsområdet (Sande-Drammen-Asker-Oslo og omegn) som har lyst til å bli med på en samlebestilling.
MVh.
Ole André
Gå inn på Cirrus sin hjemmeside å legg inn et innlegg der (det er ikke så mange av dem inne på MFN)- definitivt det største miljøet for lange sekker på ØstlandetLast edited by Quadrocopter; 06-08-12, 11:34.Comment
-
Hobbyking har nettopp fått inn en meget prisgunstig seilfly bag til 10$ HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Gilder Carrying Backpack - 890x180x70mm, eller under 6$ med denne buddykoden HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Gilder Carrying Backpack - 890x180x70mmComment
-
Har lett etter slikt en stund, og litt over 200 spenn for 2 stykk inkl frakt er smått utrolig. Bestilling sendt til Kinamannen
Takk for tipset, Kyrre!I hangaren:
SpeedFire F5B
X-plane fra www.yuri-models.com
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
EPO Cessna (156cm)Comment
-
Jeg brukte denI hangaren:
SpeedFire F5B
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
-
HK sekken er ekstrem kort og liten - må være laget for små kina menn
med 18x7cm er det ikke plass til mye inne i den heler.
PQ'en er ca 130x30x13cm og det er i korteste laget.Last edited by Quadrocopter; 15-08-12, 17:05.Comment
-
I hangaren:
SpeedFire F5B
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
-
Denne ser jo også grei ut:
Modelltasche/Rucksack Staufenbiel "deluxe" XL, grün, 173x35cm | Segelflugzeuge | Flugmodelle | ModelleI hangaren:
SpeedFire F5B
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
-
hvor kjøpe fly ryggsekk ?
2 sekker kom i dag. 8 dager etter bestilling fra HK og sendt som vanlig pakke - det er ny rekord for meg.
Jeg er imponert over kvaliteten og at den skulle være såpass bra vil jeg karakterisere som smått utrolig! Den har lett polstring og polstret romdeler i full lengde, lomme med snøring samt borrelåsreimer for å feste skroget samt en sidelomme med borrelås for en Snickers i dobbel lengde for piloter uten niste og fallende blodsukker. Det er polstrede reimer slik at man kan bære den som en sekk, og det er også en lengre skulderreim for å ha den lettere henslengt over den ene skuldra. Sekken vil være perfekt for en 2M glider med todelt vinge, den er litt kort som eneste trekk for en F5D eller minihotliner, men med et lett trekk på vingen duger det massevis for frakting.
For 6 dollar er den et røverkjøp!!!
Her er den ene sekken pakket med min mini og 2 kropper, klar for treff i Lunde på lørdag.
Last edited by Arcteryxxx; 23-08-12, 21:05.I hangaren:
SpeedFire F5B
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment