Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite byggesett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tok spøken men syntes at Lofoten blir litt vansklig å flytte for deg (og kansje litt dyrt også?).
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #17
      Du kan jo ta turen til Hurum til helga. Vi skal ha dugnad for å rydde landingsfelt på et glimrende hang. Åpent for alle der....
      Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

      Comment


      • #18
        Har noen tegninger liggende av et lite seilfly for hang. Fulgte med AMI for noen år siden. Det kunne bygges for noen tiere+servoer og mottaker og flyes med høyderor og sideror. Skulle visst fly på bare flau fis. Har også en vinge-hale-kropp i ett med separate ballanseror og høyderor. Kunne skifte ut nesa og fly den med elektro.

        Bare send meg en mail så kanskje jeg kan kopiere tegningene.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Vingemutteren
          Tok spøken men syntes at Lofoten blir litt vansklig å flytte for deg (og kansje litt dyrt også?).
          Haha Ja det var derfor jeg ikke ville ha et altfor dyrt hang. Bare et lite billig ett

          ...men fra spøk til Halvor. Jeg har noen jorder som er forholdsvis bratte. Det ene er passelig bratt og går over til å bli veldig bratt på slutten med en markert kant/knekk. Kan det brukes eller må det være en markert kolle med dropp på baksiden?

          Det andre er bratt hele veien og flater litt ut på slutten men slutter i en skogkant som fortsetter videre opp på et fjell. Kan det brukes?
          Mvh

          Olav Lund

          Comment

          Working...
          X