Da er jeg i gang med å prosjektere ringeanlegget for klubben. Har satt meg opp noen krav til ytelse slik at jeg vet hva jeg skal gå etter av utstyr. Så får vi se om målsettingene stemmer når prosjektet er ferdig.
Har for mye fritid på jobb som må fylles med noe fornuftig så hvorfor ikke lage noe selv. Sikkert mulig å kjøpe noe eller få fra deler programvare fra andre, men er litt sær og vill lage det selv.
Kravene er :
- Lite batteriforbruk
- Hovedenheten må ikke være større en en "stor" matboks
- Lagre data fra hver tur
- USB eller minnebrikke tilkobling for overføring av data.
- Kunne spille av lydfiler slik som 1 ,2 ,3 osv samt nedtelling
- Sikkert noe mer som jeg kommer på etterhvert.
"Data" enheten skal bygges hved hjelp av microprossesorer, samt andre dupeditter som jeg lærte om en gang for fryktelig lenge siden.
Link til lignende prosjekt ( F3F )
Litt om Microprosessorer og hvordan bruke dem riktig.
Målsettingen er ferdigstilling iløpet av våren 2010. Så tid har jeg fåreløpig nok av
Mitt største problem er at jeg ikke kan C++ som microprosessorene må mates med... Derfor 2010
Har for mye fritid på jobb som må fylles med noe fornuftig så hvorfor ikke lage noe selv. Sikkert mulig å kjøpe noe eller få fra deler programvare fra andre, men er litt sær og vill lage det selv.
Kravene er :
- Lite batteriforbruk
- Hovedenheten må ikke være større en en "stor" matboks
- Lagre data fra hver tur
- USB eller minnebrikke tilkobling for overføring av data.
- Kunne spille av lydfiler slik som 1 ,2 ,3 osv samt nedtelling
- Sikkert noe mer som jeg kommer på etterhvert.
"Data" enheten skal bygges hved hjelp av microprossesorer, samt andre dupeditter som jeg lærte om en gang for fryktelig lenge siden.
Link til lignende prosjekt ( F3F )
Litt om Microprosessorer og hvordan bruke dem riktig.
Målsettingen er ferdigstilling iløpet av våren 2010. Så tid har jeg fåreløpig nok av

Mitt største problem er at jeg ikke kan C++ som microprosessorene må mates med... Derfor 2010

Comment