Unconfigured Ad
Collapse
greatplanes fling dlg
Collapse
X
-
Jeg har en slik en, den blir altfor tung til dlg kasting men vil tro den er fin på hang med lite vind. thorbjørn&kåre har noen DLG`er som kansje kan være noe for deg, vet også at Elefun har noen DLG`er på vei inn.Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mmComment
-
Ja tror de var 2stk forskjellige modeller di har på vei inn. har nettopp kjøpt en Osiris fra thorbjørn&kåre og den ser veldig bra ut, har ikke fått byggd den enda men har sett lik modell i luften før og så veldig bra ut.Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
-
Holder akkurat på å sette sammen en LongShot 2 fra T&K.
Ser at de har fått inn arvtageren LongShot 3 til 2 lapper.
En meget bra vinge til en "lav" pris!
Ser ingen grunn til å vent på ett eller annet som ingen vet hva er - sesongen er for kort til det. Skal du ha den klar til vår termikken så er det bare å sette i gang å bygge nå. (byggingen tar tid... sukk)Comment
-
Holder akkurat på å sette sammen en LongShot 2 fra T&K.
Ser at de har fått inn arvtageren LongShot 3 til 2 lapper.
En meget bra vinge til en "lav" pris!
Ser ingen grunn til å vent på ett eller annet som ingen vet hva er - sesongen er for kort til det. Skal du ha den klar til vår termikken så er det bare å sette i gang å bygge nå. (byggingen tar tid... sukk)Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
-
Min Longshot 2 er ikke bygget for å være lettest mulig, siden det alltid er litt vind her på vestlandet. Og etter litt reperajoner veier den nå rundt 320g.
Jeg er super fornøyd med min. Og jeg tror ikke det er mange DLG`er på markedet som matcher den i forholdet mellom pris og kvalitet.Jan Eric Klausen
Forus RC KlubbComment
-
Her er en liten video av LS2 i action- det ser jo lekende lett utpluss en som driver "hjemme i gata" (ser ikke helt smart ut - men men....)
Last edited by Quadrocopter; 09-04-09, 08:08.Comment
-
Så på det samme men det ble en rund på meg også - hvis det ikke funker kutter jeg den ned og legger inn en flatComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment