Unconfigured Ad
Collapse
DLG morro eller tabbe ?
Collapse
X
-
-
Står det mellom de to så blir det uten tvil Osiris. Helt annen presisjon, design og bygge kvalitet!
Skal du han noe billig og bra så er som nevnt tidligere LS3 et godt alternativ (særlig hvis det er din første DLG!)Comment
-
Binary er har skumkjerne, MEN den er støpt i negativ form, så presisjonen skal ikke stå tilbake for skallvingene. Eneste ulempen er at den tåler litt mer deng, og er lettere å reparereIkke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
De tvilte på at de fikk dem inn før august.
Jeg skal fly i sommer. Hehe.. Da blir det en Osiris er jeg redd. Hva slags batterier/(regulator) bruker dere?Kjell Geir Nilsen - GOMFK - VFKMComment
-
Både Thorbjørn og Arnfinn Lie bygger Osiris i disse dager og begge er kjent for at når de først setter i gang så bygger de modellene med en kvalitet og finish som få andre.
Traff dem i dag nede i kjelleren til T&K hvor de diskuterte bygging og tekniske løsninger til den store gullmedaljen.
Skal se om jeg kan få i alle fall Arnfinn til å poste noen linjer om hva han bruker av komponerer og hvordan han setter sammen modellen.
Så "stay tuned" som det heter på godt norsk...Last edited by Quadrocopter; 25-06-10, 20:45.Comment
-
Begynner å lure på om DLG snart kanskje burde få ett eget underforum på rcnytt. Denne tråden startet med en GP Fling, og handler nå om noe helt annet.
Samtlige tråder på "seilfly smått og stort" som angår DLG blir fort OT fordi det er såpass forskjellig fra andre grener innen umotorisert rc...
Bare en tanke. Hadde gjort forumet mer søkbart også.
Dette er selvsagt også OT, og burde blitt postet ett annet sted.
Btw, så tror jeg fortsatt at Binaryen min kommer til å fly f...a av osirisen når jeg får den ferdig i løpet av uka.Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
Btw, så tror jeg fortsatt at Binaryen min kommer til å fly f...a av osirisen når jeg får den ferdig i løpet av uka.Comment
-
Begynner å lure på om DLG snart kanskje burde få ett eget underforum på rcnytt. Denne tråden startet med en GP Fling, og handler nå om noe helt annet.
Samtlige tråder på "seilfly smått og stort" som angår DLG blir fort OT fordi det er såpass forskjellig fra andre grener innen umotorisert rc...
Bare en tanke. Hadde gjort forumet mer søkbart også.
Dette er selvsagt også OT, og burde blitt postet ett annet sted.
Btw, så tror jeg fortsatt at Binaryen min kommer til å fly f...a av osirisen når jeg får den ferdig i løpet av uka.slik eg ser det. Att GP fling er bare eit "seilfly" med en pinne i vingetippen hadde eg nok ikke funnet ut uten denne tråden
Og att DLG burde få en egen plass her i forumet, er eg helt enig i.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment