Unconfigured Ad

Collapse

blaster 2 vs Longshot 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristianAustenå
    • Feb 2006
    • 257

hum.. på rcg får den mindre skryt for stivheten... de fleste stiver av kroppen selv. med karbon på utsiden. men den er jo lett. flyferdig ca 255-260 nå etter at pcm forsterket den. var 250g før.
    Men den får veldig skryt for finnish og passform på ting. der får derimot stobel slakt. (haleplan ikke plant i forhold til vingen slik at man på pusse pylonen til stabben som det mest alvorlige)
    men jeg gleder meg til min kommer i jan, og to til i mars.(men vurderer et par stobel og, usikker på hvilke fly som funker best, og som vil passe meg best.)
    Last edited by ChristianAustenå; 09-11-10, 23:04.

Comment

• hangman
      • Feb 2009
      • 339

Har oxo kikka på Blaster men blitt advart mot denne og er som Q sier utrolig skjør i forh til andre modeller i samme klasse. Har ikke lest en eneste test av Blaster2 der de ikke påpeker den er som et eggeskall, mulig Blaster 3 er noe sterkere men det skulle ikke mye til, etter hva jeg forsto.. Hadde seriøst vurdert en Predator2, er flere og flere gode F3K-piloter jeg veit om som kjøper denne nå og får etter sigende kjøpt den med ballastkammer, som er en stor fordel.

Mine 2 Flow kommer i slutten av januar..vil det si de jeg får er av den nye typen som er mer forsterka, da, Christian? Har prata endel med Markus i PCM, seinest nå mandag, og han har ikke nevnt noe om dette i det hele tatt..og vi har prata endel frem og tilbake om Flowen og egenskapene dens, så det burde han jo ha nevnt da..merkelig..
      (Har vurdert en Stobel i tillegg til Flowene sjøl..har du noen synspunkter på denne?)

Leveringstida på Flow er forøvrig mai nå..lenge å vente for de som vil ha med seg vårtermikken..

Jo
      Last edited by hangman; 10-11-10, 02:24.
      Jo Skavhaug

..sånn ca..

Comment

Working...