Unconfigured Ad
Collapse
wow! har vi noe å lære mon tro?
Collapse
X
-
Ikke samme starten.
Jeg tror også teksten er feil på den siste videoen. HAn hadde en superkort en i finalen også, men da gikk han rett frem og la seg under "røkla".
De to startene her har han en plan for. Han går direkte i bobla, og han viste hvor den var før han startet.
I finalen lå viste han at han lå et sekund eller to etter Fegil og han viste han måtte "ta i". Men hadde ikke spottet bobla før start. Så han la seg i sentrum under alle flya for å bruke dem som indukatorer. Det funket
Men som han sa på banketten... Han kunne mistet en god plassering på den starten, men var kun intresert i den beste plasseringen.. Man med baller**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg FasstComment
-
hvor høyt kommer han med å gå av lina på denne måten kontra en komplett med zoom osv.Last edited by Quadrocopter; 01-12-10, 11:42.Comment
-
full starthøyde ligger på 200 til 250 meter.
0,7 sekunders start.. 50 - 100 meter alt etter teknikk og løpere. Her hadde han ikke de beste startforholda, så tipper en plass mellom 50 og 70 på dem som går bakover. 70 -80 på den om går forrover.
Det er en risiko når dem andre kjørte 3 -4 sekunder på lina. med minst dobbel høyde og dermed mye lengre tid på å finne bobla. Det skal flys 15 minutter i flyoff.**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
Futaba 12Fg FasstComment
-
Men hva er formålet med å slippe lina så tidlig? De få sekundende spart kan umulig oppveies mot 200 meter ekstra starhøyde? Er det ren show-off, eller går jeg glipp av noe her? Ikke at det er noe galt i show-off, altså!!Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
JosteinComment
-
Og Du Jostein...... Du har vell satt av helgen 23 - 24 April ??? ER bare 5 måneder igjen nå, så nå begynner jeg å overtale !!**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
Futaba 12Fg FasstComment
-
Forstår det er en "bråta" med folk som skal nedover. Som jeg sa tidligere i år så kan det hende jeg kan la meg overtale, som du tydeligvis husker. Men akkurat nå er ikke lysten der, ser mer frem til innendørs i oppvarma hall akkurat nå. Ja jeg vet, pingle!
JosteinComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment