Announcement

Collapse
No announcement yet.

FW5 Flow -og da var sesongen igang!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Kan jeg be om en tjeneste fra dere Quatro, Cristian og doogledee..

    Jeg trenger to mann her på lillehammer dagen før konkuranse for å ta beslag i 2Can og hans modeller. Ikke store karen, men han løfter for mye flis... Så jeg trenger hjelp.
    Surre han tilstrekkelig og frakte han til konkuranse. Hans ( vår ) venn bad scientist tar vi med i dragsuget. Han som bærer modellene tar bare med seg Bad.. etter beltet. Litt lettere å hanskes med.

    Disse to kaster og snakker alt for mye om konkurase til at dem skal feige ut hver gang ! JEg har beklageligvis ikke tid til å bli med dem nedover, men er selvfølgelig behjelpelig med adresse info på dem begge.
    Jeg tror også at dem kan hamle opp med de fleste, bare dem får en konkuranse eller to som ballast.

    Si ifra så fikser jeg taug !
    **********************
    Mvh
    Stig Olsen
    Lillehammer MFK


    Nan Xplorer FullCarbon X tail
    Pike Perfect X tail
    Pike Brio / Giant
    Alpina 4001
    DG 500/22 Elan under opppussing
    Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

    Futaba 12Fg Fasst

    Comment


    • #47
      Originally posted by Seiler`n View Post
      ...Jeg trenger to mann her på lillehammer dagen før konkuranse for å ta beslag i 2Can og hans modeller. Ikke store karen, men han løfter for mye flis... Så jeg trenger hjelp......

      Hehe - det må da gå å få de med på en mer "human" og frivillig måte, men som du sier så har vi savnet dem i konkurransene og håper virkelig de tar seg tid til å komme på iallefall noen av de neste vi arrangerer!

      Comment


      • #48
        Jeg hadde forferdelig lyst til å være med på Spydeberg sist helg, og forsøkte å kommunisere dette til min kone, mellom riene.
        Hun fikk siste ordet, og vi endte opp med å tilbringe helgen på sykehuset innlandet i 5. etasje (fødeavdelingen)
        Jeg kan selvfølgelig se at noen vil mene at jeg gjorde en dårlig prioritering der, men jeg har fått en sønn, og jeg er forsatt gift.
        Jeg beklager ubeleiligheten
        Håper jeg får anledning til å fly f...a av dere alle ved en senere anledning!
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #49
          Må bare si gratulerer til din frue og deg med sønnen! Er det nummer en?
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment


          • #50
            Takktakk! Det er nummer to. Hyggelige greier, men de koster en del flytid, gitt
            Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

            Steinar B Johansen
            Lillehammer mfk

            Comment


            • #51
              Gratulerer, vi trenger nye piloter - lovlig grunn for å være hjemme

              Comment


              • #52
                Ok, back to topic (grattis med avkom #2, Bad )

                Da er Flow#1 klar, etter en hard interiørkamp i poden; maiden asap

                Tenker på om det er mulig å lage ballastpinnen "modulær", så det er mulig å variere antall kuler uten å bøye&brekke pianortåden og bevare CG..?

                Det må vel gå an..noen som har prøvd?
                Last edited by hangman; 20-05-11, 10:46.
                Jo Skavhaug

                ..sånn ca..

                Comment


                • #53
                  Originally posted by hangman View Post
                  Ok, back to topic (grattis med avkom #2, Bad )

                  Da er Flow#1 klar, etter en hard interiørkamp i poden; maiden asap

                  Tenker på om det er mulig å lage ballastpinnen "modulær", så det er mulig å variere antall kuler uten å bøye&brekke pianortåden og bevare CG..?

                  Det må vel gå an..noen som har prøvd?
                  Det enkleste er vel å lage et par forskjelligen ballastpinner, så du kan bytte de ut etter hvilken vekt du ønsker. 20, 30 og kanskje 40 gram, går du tom for blykuler, så har de det på sportsbutikken. Du vil ikke ha et system der du risikerer at et av loddene løsner og triller ned bommen, da kan flyet fort bli litt kilent og baktungt. Også kiler du fast høyde høyde og siderors overføringene i samme slengen. Prøvd og dokumentert.
                  Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                  Steinar B Johansen
                  Lillehammer mfk

                  Comment


                  • #54
                    da tror jeg jammen det blir faste stenger, gitt..
                    Jo Skavhaug

                    ..sånn ca..

                    Comment


                    • #55
                      Litt på siden av temaet, men jeg fant en genial app ikveld =)

                      My Measures!! Både til iPhone og Android. Ta et bilde, så kan man redigere det med mål, tekst eller vinkler. Det eneste som igrunn mangler, er areal.
                      Attached Files

                      Comment

                      Working...
                      X