Announcement

Collapse
No announcement yet.

easyglider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    joo

    hehe jepp det er på dronninga! er spent på hvordan det blir, tror du en easyglider gjør seg der dà? eller foreslår du noe annet
    Robert
    Hole El-Flyforening

    Comment


    • #17
      De fleste seilflya lar seg nok fly der, bare det blåser nok. Er ikke noen definert hangkant på nedsida av vegen så jeg ville helst stått ved HG-rampa for å herje med den. Er gjerne mangel på gode landingsplasser som begrenser, så der stiller EG godt siden den tåler ei skeiv landing!
      Du har vel titta på denne snutten: Error 404 (Not Found)!!1 ?
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #18
        joo

        tøft nei den hadde jeg ikke sett! brukte du motorkraft der eller hva? du har drivi en del med seilfly ser jeg
        Robert
        Hole El-Flyforening

        Comment


        • #19
          Er jeg som filmer, og en nesten sylfersk seilflyger som flyr. En av motorflygerne jeg har klart å få med på seilflyging i løpet av fjoråret. Regner med han hadde fløyet seil i et par måneder da jeg filma den snutten...

          Det er EasyGlider uten motor som flyes der, og hanget er bare ca. 12-15 meter høyt Så du ser at selv en enkel og rimelig modell kan gi skikkelig med gøy for en rimelig penge. Gled deg.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #20
            joo

            oi det må jeg si uten motor og greier! bra hang der da!
            Robert
            Hole El-Flyforening

            Comment


            • #21
              Hmmm... Hva sier du, Robert... Skal vi ta en tur på Dronningen til helgen? Kan være at vi kan hive ut en glider mellom hang- og paragliderne?

              T
              Trygve M.
              Medlem av Ringerike Modellflyklubb.

              "Not within a thousand years will man ever fly!"
              -- Wilbur Wright, 1901.

              Vrakgods strødd utover hele Ringerike.

              Comment


              • #22
                trygve

                det hadde jo vært veldig kult og få prøvd det hang greiene snart da!!! til sommeren blir det mere folk og vanskligre for oss og komme til
                Robert
                Hole El-Flyforening

                Comment

                Working...
                X