Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Film
Sommerferien i Hanstholm startet med en uke med svak vind fra sørøst, noe som gjorde at jomfruturen med Destinyen endte i bunnen av hanget. Den andre uka blåste det opp, veldig turbulent bak hangkanten, men kjempebra løft.
Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend Larssen
Har dessverre ikke så mange klipp, får filme litt mer neste gang vi er der nede. Ble et par harde landinger som gikk hardt ut over vingeboltene, heldigvis bruker jeg nylonbolter og ikke de medfølgende stålboltene.
Vi bodde i et feriehus et par hundre meter fra havet i Klitmøller, og når det blåser fra vest går det fint å fly nede på stranden også. Man kunne stå nede på sandstranden og hive combat-wingen opp i luften, så fløy det. Praktisk om kvelden når man ikke gidder å kjøre inn til hanstholm.
Attached Files
Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend Larssen
Spettlandinger går bra. Den tåler mer enn et spett (nesten).
Min gamle fikk mye juling på hangene rundt omkring, men holdt gjorde den. Helt til mottakeren klikka og den kom med nesa først fra 60-70m. Lykke til med Destinyen. Håper du blir like fornøyd som jeg er. Bare husk å ikke ha for mye utslag på høyderoret.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment