Unconfigured Ad

Collapse

P-51 Mustang, 60" Slope soarer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • x-pilot
    • Dec 2004
    • 205

Da er vingen limt på flyet, balanserorene er på og flyet er trekt. Utrolig enkelt å trekke med noe jeg husker som Oracover... tror jeg (Trondhjem: Rett dette om det ikke stemmer)
    Jeg brukte 30min. epoxy for å lime vingen til flyet og holdt det hele nede med en stol oppå flyet til limet var tørket. Typisk meg å sette igang med liming uten å ha tvinger tilgjengelig... Tror heller ikke at det hadde funket, siden dette er EPP og det fjærer som kjent ganske godt. Stolen reddet finishen på kroppen, for å si det slik

God helg til alle!!

T
    Trygve M.
    Medlem av Ringerike Modellflyklubb.

"Not within a thousand years will man ever fly!"
    -- Wilbur Wright, 1901.

Vrakgods strødd utover hele Ringerike.

Comment

• x-pilot
      • Dec 2004
      • 205

Æsj! Klarte ikke å lage bilder som tilfrdstiller kravene som siden setter til størrelse og antall pixler. Holdt på i et par timer... Skal se om jeg får hjelp, ellers så blir det ikke noen bilder her.

T
      Trygve M.
      Medlem av Ringerike Modellflyklubb.

"Not within a thousand years will man ever fly!"
      -- Wilbur Wright, 1901.

Vrakgods strødd utover hele Ringerike.

Comment

• torgust
        • Aug 2005
        • 842

Originally posted by x-pilot
        Æsj! Klarte ikke å lage bilder som tilfrdstiller kravene som siden setter til størrelse og antall pixler. Holdt på i et par timer... Skal se om jeg får hjelp, ellers så blir det ikke noen bilder her.

T
        Regner med du mener at bildene blir for store.
        Dette kan avhjelpes ved at du installerer programmet Powertoys Image Resizer som gjør at du kan høyreklikke bildet for å lage en mindre kopi av det.

Om du velger resize til small så burde de gå inn her på forumet.
        Mvh
        Torbjørn Gustafson
        www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• adr
          • Oct 2007
          • 12

Originally posted by chewbaca
          Var ikke imponert over skala-likhet, akkurat. Men må jo si at det er litt kult med seiler i warbird-stil da. Den ser jo ut til å ganske bra fly-egenskaper.
          Modellen burden kanskje vært en Focke Wulf TA 152 som var tyskernes høydejager, og den har lange smale vinger som minner mer om en seiler enn P-51. Hvis man ikke legger så stor vekt på skala likhet så er det jo egentlig ikke så viktig
          John E.
          - Eminent bakkepilot.

E-Sky Honey Bee CP2

Comment

• adr
            • Oct 2007
            • 12

jaja, hadde jeg brukt litt tid på siden hadde jeg funnet ut at de faktisk har en slik også
            John E.
            - Eminent bakkepilot.

E-Sky Honey Bee CP2

Comment

• chewbaca
              • Jul 2006
              • 758

U2'n deres er jo rå stilig.. ser jo også ut som en u2. mulig den er litt ekkel å se når den flyr høyt og under en del lysfohold.. (kan jo sette på dekaler.. men som andre spoinfly var vel ikke u2'n overlesset med det ) Annen sak er at det jo ikke nødvendig å fly langt unna på et hang, da..
              Har litt tro på u2'en jeg altså.
              __________________________________________________ ___
              Jørn Kaasbøll
              Scale Warbirds of Norway

Comment

• torgust
                • Aug 2005
                • 842

Originally posted by chewbaca
                U2'n deres er jo rå stilig.. ser jo også ut som en u2. mulig den er litt ekkel å se når den flyr høyt og under en del lysfohold.. (kan jo sette på dekaler.. men som andre spoinfly var vel ikke u2'n overlesset med det ) Annen sak er at det jo ikke nødvendig å fly langt unna på et hang, da..
                Har litt tro på u2'en jeg altså.
                Jepp, den er kul. Har bestemt meg for at jeg skal ha en sånn U2 jeg i alle fall.

Må bare få bygd unna Dual Ace'n, ASW'en, Limit EX'en, og restaurert ferdig min gode gamle Verso 2 meter seiler fra 1983 først

X-pilot:
                Blir det bilder og film snart? Er veldig spent på å se resultatet ditt altså
                Mvh
                Torbjørn Gustafson
                www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• subzero
                  • Jan 2006
                  • 258

nå venter vi på bilder her trygve, jeg får heller dra deg med ut en dag for og se herligheten fly=)
                  Robert
                  Hole El-Flyforening

Comment

• sti_27@hotmail.com
                    • Dec 2007
                    • 3

Originally posted by x-pilot
                    Det vet jeg ærlig talt ikke... Gjenstår å se, men jeg tror det blir sterkt nok. Først er tapen lagt i kryss, så langs med vingen. Men du er inne på noe: Kanskje må man velge vekk litt styrke for å få en grei finish.

Fikk dessverre ikke lastet opp bilder i helgen heller. Var flott flyvær og MiniMagen fikk rocka seg Det kommer bilder!

T
                    har en mustang men vet ikkje model eller type
                    bil: kyosho tr 15 st kyosho ultima

fly: taxi trainer kyosho j-3 cub el mustang vet ikkje type

båt: vet ikkje namn men har en 40 motor i seg

Comment

Working...