Blitt mobbet i alle år for at jeg flyr med throttle stikka som en motorflyger:P Så bare måtte ha det, håper bare den funker
Unconfigured Ad
Collapse
Hanstholm 2008
Collapse
X
-
Denne linken er meget nyttig for alle Hanstholm farere med hangleker i bagasjen.... :http://www.windfinder.com/forecast/hanstholmMc 24 Gold retro-Hott "Nerdemax de-lux"
Skal det værra seilfly, skal det værra skallstøpt..Comment
-
jaja hansholm 08 gikk så balsaen og glassfiberen skvatt!
Modella sto som tegnestifter i hanget på fyret, først en Banana som datt ned etter en mid-air, en Torjus (Todi vinger på Cirrus kropp, ell no??)som "forsvant bak en haug" og tilslutt en Ninja vi bare ikke fikk opp på hangkanten igjen. den overlevde... det knakk en modell på Hyttehanget og men den tok vi ikke bilder av.Det vel om og gjøra og få detta oppi været...ratt...Comment
-
Lars N,
På bilde nr. 5 i posten din ser det ut som en FVK Rival Rippe er på tur ut på hanget. Jeg har en slik liggene ubygd og jeg skulle gjerne hørt hva eier sier om erfaringer fra ferdiggjøring, motoroppsett, og ellers hvilke erfaringer eier har gjort seg.
SteinComment
-
jaja hansholm 08 gikk så balsaen og glassfiberen skvatt!
Modella sto som tegnestifter i hanget på fyret, først en Banana som datt ned etter en mid-air, en Torjus (Todi vinger på Cirrus kropp, ell no??)som "forsvant bak en haug" og tilslutt en Ninja vi bare ikke fikk opp på hangkanten igjen. den overlevde... det knakk en modell på Hyttehanget og men den tok vi ikke bilder av.
Her blir det ikke hanstholm før skolen er ferdig..Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend LarssenComment
-
Comment
-
Her er noen bilder fra årets tur. To uker og minst 10 dager med brukbare forhold, stort sett kuling fra vest! To Destiny, to Windrider Fox, to Zagi og en skrøpelig mini Salto fikk luftet seg. Alle var utstyrt med Assan 2.4 som fungerte perfekt (bortsett fra da den ene piloten ble litt ivrig og fløy tom Rx pakken i Fox'en!). Deilig å bare kunne skru på radioen uten visse bekymringer. Lite trengsel på hangkanten, kun noen få tyskere, et par andre nordmenn og Klaus selvsagt.Fred LarssenComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment