Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hva om noen..F.eks jeg startet en tråd der man man kan fortelle om gode hang i norge, så kan man lettere planlegge ferien sin utifra hvor man kan fly. Har aldri flydd uten motor selv, men kanskje det dukker opp ett sted i nærheten som tvinger meg til å bygge en "slopeglider"
Det er så mange trær der jeg bor...
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
mange flotte hang i nærheten av lillehammer, i Gausdal er det flere , Tretten, Fåvang, Øyer, snakk med de som driver med Hanggliding/Paraglider i Sportwing hg klubb....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment