Unconfigured Ad

Collapse

Jart... vet dere noe om den?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • morsan
    • Apr 2003
    • 373

Ja takk begge deler!

Har tegningene, og drømmer selvsagt om å se min egen Jart på hanget en vakker dag! Synes også V-hale versjonen til Nick er den råeste. Har også sett etter EPP LEG-settet, men det virker som om det ikke er i salg lenger?

Så om det er mulig for flere å henge seg på dette tilbudet, sier jeg ja takk. Foruten nybegunda og undertegnede, har iallefall Lille_Thomas seriøse planer med Jart'en her i Ålesunds-traktene. Spørs om det ikke kan bli en storbestilling isopor herfra

Har du mulighet til å bagge, så er jeg også med på det!

Comment

• Lille_Thomas
      • Sep 2008
      • 364

lett om jeg også er med på den der ja Har du noe ca pris på hva det vil koste for blå skum å alternativt vakum bagging?
      Thomas Rongve

Comment

• RoSt
        • Apr 2005
        • 173

Jeg er også med.
        Greit siden alle som vil ha tilhører samme klubb
        Roger Strand

Comment

• doogledee
          • Jul 2006
          • 452

Så bra.... Står ved det jeg har sagt skjærer gjerne for dere så lenge dere dekker kost på Skum og post. Skal sjekke priser på skum til dere.
          Når det gjelder Vakum bagging så hjelper jeg gjerne til, men jeg bygger ikke JART for dere. Da må dere møte opp hos meg så kan vi bruke mitt utstyr til jobben. Du dekker sa så klart Glassfiber duk og epoxy etc.
          Det er litt av poenget med JART at hver eneste en er unik og bygd av piloten selv. Det er ikke OK å bygge Glassfiber Jart for salg uten tillatelse fra Reed.
          Reed har skrevet en del om dette på siden sin ( www.jartworld.com ). I tillegg så er det ikke så kult å fly Jart når alle kan bare stikke i butikken å kjøpe en
          Følelsen av at alle stirrer når man henter den ut av bilen er rå.... spesielt når de begynner å spørre og man svarer "jeg har bygd den selv". Det er KONGE følelse

EPP sette pleier å være tilgjengelig, har sent en mail til LEG anng dette, kommer tilbake til dere med info når jeg har I verste fall kan jeg vurdere å selge mitt ubygde sett, men vi får se hva som skjer.....

Snakkes alle sammen,

Leif
          Leif Bjørgo
          Cirrus-RCFK

Comment

• doogledee
            • Jul 2006
            • 452

For de som ikke vet det.... her er direkte link til Reed sin bygge side http://www.jartworld.com/jartworld_pgs/building.html

og her er linken til byggetråden fra den første Jarten min
            Leif Bjørgo
            Cirrus-RCFK

Comment

• doogledee
              • Jul 2006
              • 452

Har forresten fått svar fra LEG. Jart EPP settet er utgått og ikke mulig å få tak i lenger fra dem. Jeg har ett byggesett jeg ikke har begynt på hvis noen er interesert... Ta kontakt med meg så kan vi snakke om det
              Leif Bjørgo
              Cirrus-RCFK

Comment

Working...