Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Det hadde vi satt pris på.
Det er som sagt uformelt, og helt uten trening for konkurranse og denslags, Bare fri flyt på det jeg vil si er et fint område til vårt bruk Og sånn skal Vårlige Vinder alltid være også.
Står sikker en eller annen plass men kunne ikke finne det i farten - Hvilken dato er satt av til dette treffet - ser at det er en helg med i bildet.
Hvis det ikke kolliderer med Hanstholm så får jeg kanskje ta det som en del av en liten vårlig sightseeing på nordvestlandet...
det er 1. mai helgen altså 1. mai til 3. mai, men tror det er mange av oss som kommer til å reise opp torsdagen da alle har fri 1.mai å få maks ut av helgen
Har lovt Bergen med logistikken til de, Fokker 50 i år må vite.. men i utgangspunktet er jeg på hanget torsdags morgen.
Er fadder på ei lita tulle, så søndagen går bort i konfirmasjon for meg i år har jeg fått vite..
Så derfor en tidlig start for meg.
Må jo holde hangene varm også sies det..
Ja.. Til en forandring så er det godt å vite at miljøet her i området vokser. Det har du mye av æren for!
Trivelig å høre at folk som har "sluttet" for 15 år sia har funnet frem sakenede de har på loftet. Vi nærmer oss målet med å få opp igjen sånn det var i hine hårde, men må få de ut før jeg sier for meg selv at det er suksess.
Kursen er iallefall staket ut
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Ser ut som om det blir ny rekord på både antall piloter og antall fly.
12 stk Predator har meldt sin ankomst. Utenom det, så er det i alle mulige varianter og størrelser.
Dette er ikke det rette stedet til å knives på å være best på noe, for hit kommer folk ifra alle synspunkt på hva seilfly er.
Vi gjetter på 30 piloter, med to tre fly hver. Velkommen hver og en.
Har du ikke bestillt hytte, så er de som allerede er bestillt så store, at de helt sikkert har plass til deg også.
Alle er velkommen til fine dager i Bud.
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Kikker litt på Sesam 3D-kart og ønsker meg nordøstlig vind hele helgen i Fræna området under Seilfly på vårlige vinder treffet.
Tenker da på Skottenhanget, er dette så bra som det ser ut til, både med landing og flyging?
Har et stk. Predator, og et stk. Zoom som er uprøvd, og dette virker som rette plassen for jomfruturer. Ser der går en vei opp, kjører man bil opp på platået? Hvor lang tid går det evt. å gå opp der? Et annet spørsmål, oppi i det fjellmassivet er der ikke mulig å fly på mer nordvestlige retninger, hvis man gidder å gå?
Ser også at fjellmassivet mellom Bud og Skotten må der jo være mange flotte flysteder med ypperlige landingsforhold hvis man gidder å gå, stemmer dette?
Men uansett, vi storbyfolk (Bergen) må jo ha guide, ellers må jo 330 skvadronen komme å hente oss i fjellheimen....... )
Opp på Skotten går på en halv time.
Meeen, en av grunneierne der er blitt modellflyger med egen stripe(!) så en forespørsel om å kjøre utstyr opp med traktor er på sin plass. Om en legger en slant under bordet til den som måtte gjøre det, så glir timg lettere. Det var det vi gjorde da vi arrangerte NM i F3F i -92 var det vel.
Mange flotte hang ja, landinger likeså. Bare en plass folk som er uvant sliter litt, og det er på sør-øst på Gulberget. Men følger en anvisninger, så blir det bare moro
Guide er på plass, har ferie hele den uka, så kom tidligere den som vil, jo mere flyging blir det.
Dere er ikke de eneste som er klar for en flott helg++ på bud!! Er ett par ålesunder som har vann i munnen nå
Men Jeg lurte på om det var noen som kommer oppover til bud som tilfeldigvis kjører forbi en plass dem har line til vinsj på 3-400 meters lengde som hadde kunne kjøpt med å fått penger med meg på campen? Regner med at en sånn line koster bare en 2-300 kr.
Hadde kjempe snilt om noen hadde mulighet for da kan vi bruke vinsjen min hvis forholdene skulle være litt for dårlige for hang.
Skal ta med ymse brukte liner jeg har liggende som du kan få. Brukte liner, men helt fint til ditt formål.
Kommer oppover til Molde tidlig i uka (vet ikke helt hvilken dag enda)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment