Hei alle sammen.
Endelig er bilen pakket og jeg er klar til å kjøre, glede meg som en unge. Planen var å kjøre i går men på grunn av arbeid som ikke ble avsluttet før i dag, kom jeg meg ikke av gårde.
Har fått de første rapportene i dag, skal vist nokk være gode forhold, så det er noe å se fram til. Totalt er det ca 53 mil, forventer å bruke 6 - 7 timer avhenging av trafikk og hvor mange pause jeg må ta.
Skal prøve å oppdater tråden daglig med værrapporter, hvem som man treffer i løpet av uka, hvor vi fløy og annet matnyttig. Er det noe dere lurer på er det bare å spørre.
Selv har jeg med meg blandt annet en DG-600 fra H-Models, vingespenn 4,0 eller 4,8 avhenging av forholdene. Har kun fått fløyet denne på IGG treff på Starmoen i september 2008, ser fram til å få kjørt denne på hanget for å se hva den er god for.
For dere som jeg ikke kommer til å treffe i Lofotuka, ha forstsatt en god sommer.
Endelig er bilen pakket og jeg er klar til å kjøre, glede meg som en unge. Planen var å kjøre i går men på grunn av arbeid som ikke ble avsluttet før i dag, kom jeg meg ikke av gårde.
Har fått de første rapportene i dag, skal vist nokk være gode forhold, så det er noe å se fram til. Totalt er det ca 53 mil, forventer å bruke 6 - 7 timer avhenging av trafikk og hvor mange pause jeg må ta.
Skal prøve å oppdater tråden daglig med værrapporter, hvem som man treffer i løpet av uka, hvor vi fløy og annet matnyttig. Er det noe dere lurer på er det bare å spørre.
Selv har jeg med meg blandt annet en DG-600 fra H-Models, vingespenn 4,0 eller 4,8 avhenging av forholdene. Har kun fått fløyet denne på IGG treff på Starmoen i september 2008, ser fram til å få kjørt denne på hanget for å se hva den er god for.
For dere som jeg ikke kommer til å treffe i Lofotuka, ha forstsatt en god sommer.
Comment