Er det noen som har planer om å dra til Hanstholm utover våren?
Unconfigured Ad
Collapse
Hanstholm 2006
Collapse
X
-
Tags: None
-
Vi blir 4-5 stykker fra Kongsberg mfk i månedskiftet april-mai.
En link til været på Hanstholm kan være kjekk å ha.
Det der var ikke en landing!Det var en ankomst.Comment
-
Billig ferge.
www.masterferries.com Har meget gunstige priser.2 timer fra Kristiansand og vips så er du på Hanstholm og kan pælme ut flyet.Det er jo så en vurderer å flytte til Kr.Sand. Kan jo ta dagstur for å fly på Hanstholm.Det der var ikke en landing!Det var en ankomst.Comment
-
Ser ut som "alle" gruppene har unngått å treffe hverandre i Danmark, både Cirrus-slaskene, Kongsberg-bermen og Hurum-hei-folket... Lurer på om det er aversjoner mot sosialt samvær???
Den direkteferga fra Kristiansand så skummelt spennende ut, fare for at man utvider reisefrekvensen til Hanstholm med den Skrentskliern
Og ennå ligger det minst to modeller i eske som skulle vært klare til 10 mai...Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Øst hang
Det blir tur til Hanstholm fra Kr.sand med ny ferge Fredag 5.Mai
Desverre er det meldt 8sm øst hele helgen og DG800 trenger litt mer løft enn hva ei Dansk ku,
med breisia mot øst, gir.
Trenger sårt et tips om øst hang i traktene uten å tilbringe halve dagen i bil til østkysten.Acro
Rolls-Royce Merlin - Pure AirGasmComment
-
Mulbjerg på østkysten er et bra hang.12 mil å kjøre fra Hanstholm.Brukes også av PG folket så det er nok best på ukedager og når det blåser for mye for PG.Last edited by Skrentskliern; 05-05-06, 12:16.Det der var ikke en landing!Det var en ankomst.Comment
-
Comment
-
Hei hei ! vi var en gjeng på 7stk fra kr.sands destriktet som var nede i helgen .
Fredagen og lørdagen var preget av litt regn og lite vind fra vest , søndagen blåste det 16 sek\m og vi storkoste oss sammen med en gjeng fra cirrus .
Turen ble litt amputert for min del da jeg ikke fikk flydd noe særlig med det flyet jeg hadde som tåler mye vind , men Ls8 duger det å...
Ellers så vil jeg si at den nye fergen som går fra kr.sand er helt ok men tåler ikke mye sjø , mange som spøy ... men det hele er jo fort over , ca 2timer og mann er fremme .
Blir ikke lenge før vi drar ned igjen vil jeg tro , de fleste var temmelig gira på hangflying etter helgen.Mvh Andre`søhagenComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment