Ja som tittelen på innlegget lyder, hvem skal til Lofoten for å fly seilfly i perioden 3-9 Juli?
Unconfigured Ad
Collapse
Hvem skal til Lofotuka 2006?
Collapse
X
-
Jeg !
Trenger vell ikke begrunne det noe videre eller hva ?**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg Fasst -
Originally posted by Seiler`nJeg !
Trenger vell ikke begrunne det noe videre eller hva ?
Ellers er det dårlig oppslutning å spore her da, de som ikke skal dit vet ikke hva dere går glipp av. Dette hanget er blandt topp 5 i Europa.Tor Henrik HernesComment
-
Jeg har veldig lyst. Har sittet hjemme i 3 år og verket etter å dra, men kjerring og unger har alltid andre planer. Minibønna: Hvordan reiser du oppover, kjører du, eller tar du Hurtigruten?
Hadde vært ok å fått flydd DG 600'n sammen med folk som har peiling, siden jeg ikke har detKnut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Han sitter på med meg, vi kjører opp til Bodø og ligger over hos en kamerat før vi tar ferga ut til Moskenes. Det er ikke mer enn knappe 100 mil, og er dessuten kjekt å ha bil tilgjengelig ettersom vi skal være hele uka.
Last edited by Elektrobaronen; 16-05-06, 15:30.Arngeir BlaksethComment
-
Heia..
Skal se om ikke eg skal ta turen eg å..Comment
-
Jeg har bestilt 15 m/s fra nordvest.
Regner med det går i boks.
Hvis linja er dårlig har jeg gardert meg med ledig jorde for winching.
Vi får ordne no organisert kvinnfolk aktiviteter til neste år slik at dem ikke har no unskylding lengre eller hva ?**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
Futaba 12Fg FasstComment
-
Originally posted by EagleJeg har veldig lyst. Har sittet hjemme i 3 år og verket etter å dra, men kjerring og unger har alltid andre planer. Minibønna: Hvordan reiser du oppover, kjører du, eller tar du Hurtigruten?
Hadde vært ok å fått flydd DG 600'n sammen med folk som har peiling, siden jeg ikke har det
Gruer meg til å hompe oppover i en Caravelle av god gammal årgang.
Blir nok en lang tur.Tor Henrik HernesComment
-
Det er aldri langt opp til lofoten. Men fyttirakkern kor langt det e heim igjen....**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
Futaba 12Fg FasstComment
-
Jaja. Min Audi 100 av den edle årgang 86, tåler neppe en tur opp dit og tilbake,så det blir evnt å jompe på hurtigruta på billigeste billett (sove på dekk). Driver i disse dager og reparerer DG'en, og ser litt svart på at vingebjelken i stål, som står på høykant bøyde seg under forrige tur. (trang loop) Er ikke helt sikker på hvordan jeg får bøyd den ned igjen uten å ødelegge noe. Forslag??Knut Erik
www.torqueroller.com
Steikje galen
-
Originally posted by EagleJaja. Min Audi 100 av den edle årgang 86, tåler neppe en tur opp dit og tilbake,så det blir evnt å jompe på hurtigruta på billigeste billett (sove på dekk). Driver i disse dager og reparerer DG'en, og ser litt svart på at vingebjelken i stål, som står på høykant bøyde seg under forrige tur. (trang loop) Er ikke helt sikker på hvordan jeg får bøyd den ned igjen uten å ødelegge noe. Forslag??Tor Henrik HernesComment
-
En 85 Caravelle er ikke så glamorøst, men den har da vært 2 turer til Oslo i vinter uten problemer så har tro på at det skal gå bra.
Den vingebjelken er vel løs og kan tas ut av vingen? Isåfall så kan det vel ikke skade å prøve å varme den opp litt for å gjøre det lettere å bøye den i retur.Arngeir BlaksethComment
-
Originally posted by Elektrobaronen
En 85 Caravelle er ikke så glamorøst, men den har da vært 2 turer til Oslo i vinter uten problemer så har tro på at det skal gå bra.
Den vingebjelken er vel løs og kan tas ut av vingen? Isåfall så kan det vel ikke skade å prøve å varme den opp litt for å gjøre det lettere å bøye den i retur.Tor Henrik HernesComment
-
Takker for tilbud om haik. Bilen min tok kvelden i går, og jeg snuser nå på en Toyota Hiace, så da kjører jeg nok oppover selv, om jeg får dra. Vingebjelken min går gjennom hele vingen, kan ikke tas ut, har vurdert å snitte den nesten av med Dremel, for så å bøye den, og deretter "tigge" den med sveiseapparat. Bare det ikke blir for varmt for vingerota. Vurderer å kjøpe ny storseiler etterhvert, så noen lakkskader av varme skal tåles.Knut Erik
www.torqueroller.com
Steikje galen
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment