Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei, Ja, si det. Her har det ikke blitt gjort mye. CW gjorde en design endring, laget en med "fast" hale, vurderer den sterkt og blei stående der.
Kanskje på tide og hente den frem igjen
Har også en 4,6m Pilatus B4 og en 6m Phoenix K8 som skal bygges/monteres i vinter. Petrelen burde kanskje ha prioritet.
Da blei fristelsen for stor.
Tok en tur ned i kjelleren, til den eldre generasjon, og fant frem Petrelen igjen. Håper jeg har inspirasjon, til og fullføre denne
Planen er og bygge hale ferdig, før jeg begynner på vingene, ikke minst resten av kroppen. Jeg tenkte, egentlig og legge 3 servoer, til rorene, bak i kroppen, men ser at det er nok plass i finnene, til og feste de der, dermed kan kroppen dekkes igjen, ganske snart.
Begynner med og skjære ut, de ribbene, som manglet
Ser at det er tatt 78 bilder av dette prosjektet, så jeg får vel fortsette med det
Da er tegningen hengt opp. Jeg har solgt huset, og bor i leilighet, den ene delen av stua, blilr dedikert til prosjektet
Kun guttungen og jeg, som bor her
Tegningen er stor, hadde glemt det
Da er tegningen hengt opp. Jeg har solgt huset, og bor i leilighet, den ene delen av stua, blilr dedikert til prosjektet
Kun guttungen og jeg, som bor her
[ATTACH=CONFIG]86016[/ATTACH]
Tegningen er stor, hadde glemt det
Det har ikke gått litt for langt når du må selge huset for å kunne bygge modellfly ?
Bare stå på med Petrellen, og kom med masse byggebilder/text underveis. Synes for øvrig du har et luxusproblem med alle de gliderne Bare litt misunnelig
Ja, har nok et lite luksus problem, men har spart en stund, for og komme dit
Har bygd rammeverket på halen, pusset litt hart og skadet "false LE" en liten rep på den, så er den i orden igjen.
Kan se ut til og bli ferdig i morgen
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment